پلوسی تعطیلات تابستانه مجلس نمایندگان آمریکا را به هم زد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در میانه تعطیلات تابستانه کنگره، از نمایندگان خواست برای ممانعت از مداخله ترامپ در رای گیری پُستی، به سر کار برگردند.

پلوسی تعطیلات تابستانه مجلس نمایندگان آمریکا را به هم زد

به نقل از دویچه وله، مشاجره بر سر رای گیری پستی در آمریکا بالا گرفته تا آنجا که نانسی پلوسی رئیس مجلس کنندگان آمریکا، خواستار انتها تعطیلات تابستانی کنندگان و بازگشت آنها برای تصویب قانونی شد که مانع از تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تغییر کارکرد اداره پست شود.

ترامپ می گوید اداره پست آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند میلیون ها برگه رای گیری را به موقع تحویل دهد و اصولاً هدف از چنین رای گیری، کاهش شانس جمهوریخواستار برای پیروزی در انتخابات 2020 است.

این در حالی است که انتشار برخی اسناد حاکی از تلاش او برای کاهش صندوق های پستی است- اقدامی که حزب دموکرات جلوه ای از سیاست ترامپ برای آسیب رساندن به سامانه پست می داند.

پلوسی تا انتها هفته به کنندگان فرصت داده تا با تصویب قانونی، اعمال تغییر در اداره پست آمریکا را ممنوع کنند.

وی در نامه ای خطاب به کنندگان نوشته است: با اشاره به اینکه رای گیری پستی به دلیل همه گیری کرونا تبدیل به مساله محوری انتخابات شده است، باید با حضور در دفاتر پست محلی، از رای گیری پستی حمایت کنید.

اظهارات نانسی پلوسی در حالی بیان می شود که دونالد ترامپ و جمهوریخواستار نسبت به بالا رفتن احتمال تقلب در انتخابات از طریق رای پستی هشدار داده اند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی است که رای گیری پستی احتمال تقلب در انتخابات را بالا می برد. وی در مصاحبه ای مدعی شد دلیلی نمی بیند که بدون رسیدن به یک توافق، با تخصیص بودجه بیشتر به اداره پست موافقت کند؛ امری که از سوی مخالفان او به کند کردن عمدی سرعت ارائه خدمات پستی تعبیر شده است. ، مهر

منبع: ایران آنلاین

به "پلوسی تعطیلات تابستانه مجلس نمایندگان آمریکا را به هم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی تعطیلات تابستانه مجلس نمایندگان آمریکا را به هم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید