واکنش میراث فرهنگی مازندران به تخریب جنگل های هیرکانی برای انتقال آب ، ابهام در جهت خط لوله انتقال آب خزر به سمنان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از برگزاری جلسه برای بررسی جهت خط لوله انتقال آب خزر به سمنان خبر داد.

واکنش میراث فرهنگی مازندران به تخریب جنگل های هیرکانی برای انتقال آب ، ابهام در جهت خط لوله انتقال آب خزر به سمنان

وبلاگ خنده و شادی - سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ خنده و شادی در مورد انتقال آب خزر به سمنان که راستا خط لوله آن باعث تخریب جنگل های هیرکانی می شود گفت: ما بسیار نسبت به این موضوع حساس هستیم به ویژه اینکه جنگل های هیرکانی ثبت جهانی شده اند.

وی ادامه داد: پس از اخبار منتشر شده در مورد انتقال آب من با مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی استان مازندران تماس گرفتم و قرار شد در این باره جلسه ای را برگزار کنیم.

فرزانه در پاسخ به اینکه آیا راستا عبور خط لوله انتقال آب در محدوده عرصه یا حریم ثبت جهانی است یا خیر؟ توضیح داد: یکی از دلایل برگزاری جلسه مشخص شدن همین موضوع است، کارشناسان ما در جلسه حضور دارند و به طور دقیق راستا پیشنهادی را در این زمینه بررسی خواهیم کرد تا ببینیم لوله انتقال آب قرار است دقیقا از چه مناطقی عبور کند.

منبع: چمدان

به "واکنش میراث فرهنگی مازندران به تخریب جنگل های هیرکانی برای انتقال آب ، ابهام در جهت خط لوله انتقال آب خزر به سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش میراث فرهنگی مازندران به تخریب جنگل های هیرکانی برای انتقال آب ، ابهام در جهت خط لوله انتقال آب خزر به سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید