هشدار ترامپ به هوادارانش،در خطریم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دونالد ترامپ خطاب به هوادارانش گفت: کشورمان هرگز این چنین در خطر نبوده است.

هشدار ترامپ به هوادارانش،در خطریم

ترامپ

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که به دنبال جنجال ها بر سر تماس تلفنی اش در اواخر ماه ژوئیه با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین و درخواست از این رییس جمهور برای انجام تحقیقاتی علیه رقیب انتخاباتی ترامپ تحت فشار قرار گرفته است، در ویدئویی که در توییتر خود منتشر کرد، اظهار کرد، دموکرات ها حقوق آمریکایی را تهدید می کنند.

وی افزود: دموکرات ها می خواهند سلاح ها، خدمات درمانی، رای و آزادیتان را از شما بگیرند.

آمریکا

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ ادامه داد: هرگز نمی توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد. کشورمان هرگز این چنین در خطر نبوده است. خیلی ساده است. آن ها سعی دارند من را متوقف کنند چون من برای شما می جنگم و هرگز اجازه نمی دهم چنین اتفاقی بیفتد.

کمیته های کنگره که در حال انجام تحقیقات استیضاح ترامپ هستند، به مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دستور داده اند که اسناد مربوط به اوکراین را ارائه کند. این کمیته ها همچنین قرار است گفتگوهایی را با پنج تن از مقامات وزارت امورخارجه انجام دهند که روند آن در روزهای پیش رو آغاز خواهد شد.

از جمله این مقامات ماری یووانویچ، سفیر سابق آمریکا در اوکراین است که گزارش شده ترامپ اوایل سال جاری میلادی او را به خاطر مقاومت در برابر تلاش هایش برای اعمال فشار بر کی یف برای انجام تحقیقات علیه جو بایدن وادار به کناره گیری کرده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار ترامپ به هوادارانش،در خطریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ترامپ به هوادارانش،در خطریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید