هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد.

هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد

سید عزت الله ضرغامی با حضور در بندر شهید حقانی بندرعباس از فرایند احداث مجتمع سرگرمیی و گردشگری در ضلع شرقی این بندر مسافربری بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید ضمن گفت وگو با سرمایه گذار گفت: مسائل در فرایند اجرایی پروژه ها باید حل گردد.

وی اضافه نمود: پروژه های گردشگری دریایی باعث نشاط و شادی مردم است و اگر مجموعه گردشگری دریایی راه اندازی گردد، باعث ایجاد اشتغال جوانان بومی این منطقه خواهد شد.

ضرغامی ادامه داد: هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: کشتی های سرگرمیی و گردشگری باید در دریا فعال باشد و مردم برای سرگرمی از همه جای کشور به هرمزگان سفر نمایند.

ضرغامی سپس طی تماس تلفنی با مهدی میراشرفی، رئیس کل گمرک ایران مسائل پروژه مجتمع گردشگری و سرگرمیی اسکله شهید حقانی را پیگیری کرد.

بازدید از محوطه و اسکله های شناور، شناورهای مسافربری، گفت وگو با مسافران دریایی و خدمه شناورها از دیگر برنامه های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از بزرگترین بندر مسافری کشور بود.

اسکله شهید حقانی بندرعباس بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران محسوب می گردد که سفرهای دریایی به جزایر قشم و هرمز از این اسکله انجام می گردد.

بازدید مهندس ضرغامی از بازارچه صنایع دستی اسکله جزیره هرمز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدو ورود به جزیره هرمز از بازارچه صنایع دستی اسکله این جزیره بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازارچه صنایع دستی واقع در اسکله جزیره هرمز بازدید و با فروشندگان آثار صنایع دستی بومی گفت وگو کرد و در جریان مسائل و مسائل ایشان نهاده شد و مقرر شد غرفه های صنایع دستی در مکان مناسبی برای این غرفه داران برپا گردد. بیشتر فروشندگان در این بازارچه بانوان بومی جزیره هرمز هستند که صنایع دستی و سوغات منطقه و استان هرمزگان را عرضه می نمایند.

منبع: همگردی

به "هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان باید پذیرای گردشگری دریایی از سراسر جهان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید