نسخه تبدیل شوندگان گوشی موتورولا Edge S30

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شرکت موتورولا میخواهد تا گوشی تازه Motorola Edge S30 را در آینده نزدیک در بازار چین عرضه کند، اما لنوو Lenovo که مالکیت این شرکت را در اختیار دارد به طور تصادفی تصاویر نسخه ویژه ای از این مدل را با نام Motorola Edge S30 Transformers Edition منتشر کرد که با تم خاص فیلم های مشهور تبدیل شوندگان Transformers تزئین شده است.

نسخه تبدیل شوندگان گوشی موتورولا Edge S30

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شرکت موتورلا در هفته گذشته با معرفی پنج گوشی هوشمند، هفته پُرکاری را به نمایش گذاشت. یکی از این گوشی های معرفی شده Moto G200 بود که انتظار می رود با نام Motorola Edge S30 در چین به صورت رسمی عرضه گردد. شرکت لنوو پیش از این رویداد رسمی، تبلیغات زیادی را برای این گوشی به راه انداخته است، اما در یکی از صفحات تبلیغاتی این شرکت، به نظر می رسد که غول رایانه های شخصی، به طور تصادفی وجود نسخه Transformers این گوشی را لو داده است.

نکته جالب توجه این است که لنوو بلافاصله این تصاویر را از صفحات تبلیغاتی خود حذف نموده است، اما همین مدت زمان اندک سبب شد تا چندین کاربر بتوانند این تصاویر را دانلود و حتی بعضی از نشریات فناوری همانند ITHome بلافاصله گزارش هایی را درباره آن منتشر نمایند. رندرها، موتورولا Edge S30 Transformers Edition را در رنگ آبی سرمه ای با علامت های Autobot در پشت آن نشان می دهند. در واقع، لوگوی عقب موتورولا Batwing با یک لوگوی بزرگ قرمز رنگ Autobot در مرکز جایگزین شده است با این حال، هنوز یک نام تجاری motorola در پایین دستگاه دیده می گردد.

نسخه ویژه این گوشی از نظر مشخصات به احتمال زیاد مشابه نسخه اصلی Motorola Edge S30 خواهد بود؛ بنابراین تفاوت ها باید فقط از نظر ظاهر باشد و البته ممکن است نسخه ویژه، با یک نرم افزار سفارشی شده با تم Transformers عرضه گردد. به گزارش وبلاگ خنده و شادی، انتظار می رود موتورولا اج اس 30 تا قبل از انتها سال 2021 در چین به طور رسمی عرضه گردد. از ویژگی های برجسته این گوشی می توان به صفحه نمایش 6 اینچی 144 هرتزی (LCD)، چیپست Qualcomm Snapdragon 888+، رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عریض به همراه دو دوربین 13 مگاپیکسلی (فوق عریض، ماکرو) و 2 مگاپیکسلی (عمق)، اشاره نمود. این گوشی بعلاوه به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بدنه پلاستیکی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی مجهز خواهد شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ خنده و شادی

منبع: فرارو

به "نسخه تبدیل شوندگان گوشی موتورولا Edge S30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه تبدیل شوندگان گوشی موتورولا Edge S30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید