معیشت و رفاه کارگران خط قرمز ماست

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، نماینده مرکز استان و مازندران و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی معیشت و رفاه کارگران را خط قرمز مجلس دانست و تأکید کرد نمایندگان با تمام توان در حال برطرف مسائل کارگران هستیم.

معیشت و رفاه کارگران خط قرمز ماست

به گزارش وبلاگ خنده و شادی مازندران علی بابایی کارنامی صبح شنبه در نشست آنالیز مسائل کارگران در تعاون مازندران با اشاره به اینکه معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس یازدهم است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته مسائل معیشتی و اقتصادی کارگران و بازنشستگان به طور تخصصی آنالیز نشده است و همکارانم در مجلس یازدهم با تمام توان در حال مرتفع کردن مسائل جدی و حیاتی کارگران و بازنشستگان هستیم.

وی یکی دیگر از برنامه های مجلس را تسهیل فراوری برای بنگاه های فراوریی تعطیل شده و نیمه تعطیل عنوان نمود و گفت: کوشش کردیم تا بنگاه های فراوریی به حالت عادی و حتی ارتقا سطح کیفی و کمی برسند.

بابایی کارنامی به بحث رفاه عادلانه بر اساس اصل 3 قانون اساسی اشاره نمود و گفت: متمرکز سازی صندوق های بازنشستگی ارگان ها یکی دیگر از برنامه های اصلی مجلس یازدهم است.

وی به تصویب تخصیص 89 هزار میلیاردی در بودجه 1400 به سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت بخشی از بدهی 360 هزار میلیاردی دولت به این سازمان اشاره نمود و گفت: این طرح بی سابقه بود و اگر این اعتبار بدرستی مدیریت گردد بخش اعظمی از نگرانی های اقتصادی سازمان مرتفع خواهد شد.

وی یکی دیگر از دغدغه ها را مسائل درمانی برای کارگران مازندرانی عنوان نمود و اضافه نمود: با پیگیری های به عمل آمده تا 18 ماه آینده 6 درمانگاه جدید تأمین اجتماعی برای کارگران در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

بابایی کارنامی به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم پیش رو اشاره نمود و گفت: حضور حداکثری کارگران در انتخابات پیش رو مشتی است بر دهان دشمنانی که به دنبال ایجاد اختلافات داخلی در کشور هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "معیشت و رفاه کارگران خط قرمز ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معیشت و رفاه کارگران خط قرمز ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید