مایک تایسون: درک می کنم چرا سوارز، کیه لینی را گاز گرفت!

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران: ستاره پیشین دنیای بوکس که خود پیشکسوت گاز دریافت رقبا بود از اقدام جنجالی مهاجم اروگوئه برای گاز دریافت شانه مدافع تیم ملی ایتالیا حمایت کرد.

مایک تایسون: درک می کنم چرا سوارز، کیه لینی را گاز گرفت!

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، در حالی که تمام دنیا حرکت زشت لوئیس سوارز در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایتالیا در دور سوم مرحله گروهی جام دنیای 2014 برای گاز دریافت شانه جورجو کیه لینی، مدافع آتزوری را تقبیح نموده، مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس دنیا در دسته سنگین وزن به دفاع از مهاجم اروگوئه ای ها پرداخت.

کاری که سوارز انجام داد، مشابه کاری بود که تایسون سال 1997 در نبرد با اواندر هالیفیلد در رینگ بوکس انجام داد. تایسون در آن مبارزه گوش راست هالیفیلد را گاز گرفت و تکه ای از آن را کَند که بعد از مسابقه پیدا شد.

بعد از گذشت چند هفته از آخرین گاز دریافت سوارز، تایسون در اظهار نظری تازه گفته که می تواند دلیل گاز گرفته شدن کیه لینی توسز سوارز را درک کند. وی در حمایت از مهاجم لیورپول که تا 4 ماه دیگر حق هیچ گونه فعالیت مرتبط با فوتبال را ندارد، گفت: گاز سوارز؟ من آن را درک می کنم. آن اتفاق نتیجه یک لحظه از کار افتادن مغز است که بارها می تواند رخ دهد.

تایسون اضافه کرد: همه چیز در یک لحظه رخ می دهد، لحظه ای که رقابت باعث می گردد خون درون رگ هایت به جوش آید و تو را از خود بی خود کند و عقلت را از دست بدهی. گاهی اوقات این اتفاق باعث می گردد به کسی تبدیل شوی که ذاتاً نیستی.

مایک تایسون که به عنوان یکی از اسطوره های تاریخ بوکس سنگین وزن دنیا شناخته می گردد، هنوز عنوان جوانترین بوکسور قهرمان دسته سنگین وزن دنیا که آن را در سن 20 سالگی کسب کرد، در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

به "مایک تایسون: درک می کنم چرا سوارز، کیه لینی را گاز گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایک تایسون: درک می کنم چرا سوارز، کیه لینی را گاز گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید