فارس من، فرزندان اساتید دانشگاه برای نقل و انتقال باید آخرین امتیاز رشته خود را کسب نمایند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: فرزندان اساتید دانشگاه ها برای تغییر دانشگاه خود نمی توانند از امتیاز پدرانشان استفاده نمایند چراکه آنها باید حداقل 8 تا 90 درصد آخرین امتیاز رشته تحصیلی خود را برای نقل و انتقال کسب نمایند.

فارس من، فرزندان اساتید دانشگاه برای نقل و انتقال باید آخرین امتیاز رشته خود را کسب نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خنده و شادی، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان وبلاگ خنده و شادی می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا وبلاگ خنده و شادی وبلاگ خنده و شادی این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان وبلاگ خنده و شادی موضوع امتیازهای ناعادلانه فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید را مطرح نموده و از وبلاگ خنده و شادی خواهان گفت وگو با مسؤولان شدند که وبلاگ خنده و شادی وبلاگ خنده و شادی برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

عماد فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره موضوع امتیازهای ناعادلانه فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید گفت: این موضوع که گفته می گردد فرزندان اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها به راحتی دانشگاه خود را تغییر می دهند و ناعادلانه است صحبت درستی نیست چراکه همه مراحل مربوط به دانشجویان قانونی و براساس ضوابط است.

وی اضافه کرد: قانون و ضوابط دانشگاه و همچنین براساس دستورالعمل وزارت علوم اجازه تغییر دانشگاه را حتی به فرزندان اساتید را نمی دهد چرا که برای نقل و انتقال دانشجویان یکسری ضوابط وجود دارد که اگر دانشجو شرایط را داشته باشد دانشگاه خود را تغییر می دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف توضیح داد: فرزندان اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در صورت تغییر دانشگاه خود باید 85 تا 90 درصد آخرین امتیاز رشته تحصیلی خود را کسب نموده باشد تا بتواند نسبت به تغییر دانشگاه اقدام کند.

فاطمی زاده ادامه داد: اساتید و فرزندان آنها هم براساس قوانین و ضوابط آموزش عالی رفتار می نمایند و هیچ گونه ناعدالتی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، فرزندان اساتید دانشگاه برای نقل و انتقال باید آخرین امتیاز رشته خود را کسب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، فرزندان اساتید دانشگاه برای نقل و انتقال باید آخرین امتیاز رشته خود را کسب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید