شنانی: باید 6 امتیاز از پرسپولیس و تراکتور بگیریم، مانند سال گذشته از اشتباهات داوری ضربه می خوریم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است گاندوها در دو دیدار سخت مقابل پرسپولیس و تراکتور، محکوم به کسب پیروزی هستند.

شنانی: باید 6 امتیاز از پرسپولیس و تراکتور بگیریم، مانند سال گذشته از اشتباهات داوری ضربه می خوریم

حسین شنانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، درباره نتایج ضعیف ذوب آهن اصفهان در پنج هفته گذشته لیگ برتر گفت: تیم خوب و جوانی داریم و فرایند خوبی را دنبال می کنیم، اما در چند بازی گذشته کمی بدشانس بودیم. البته در بازی با هوادار هم گل آفساید خوردیم و نتیجه را با اشتباه داوری واگذار کردیم. متأسفانه اشتباهات داوری مانند سال گذشته به ذوب آهن ضربه می زنند. خیلی ها این مسئله را نمی بینند و فقط می گویند ذوب آهن خوب نتیجه نمی گیرد.

وی با اشاره به صعود گاندوها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شرح داد: پیروزی مقابل رایکا در جام حذفی، روحیه تیم را افزایش داد و حالا تلاش می کنیم امتیازات کامل دو دیدار آینده را بگیریم. مقابل پرسپولیس و تراکتور باید شش امتیاز بگیریم و با این بازیکنان و کادر فنی خوبی که در اختیار داریم، این موضوع خارج از دسترس نیست.

هافبک ذوب آهن در مورد تقابل این تیم با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر و اینکه به نظر می رسد سرخپوشان با شرایط آرمانی خود فاصله دارند، به وبلاگ خنده و شادی گفت: پرسپولیس با شرایط ایده آل فصل گذشته کمی فاصله دارد، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. آنها برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، در زمین خودشان در پی سه امتیاز هستند و بازی آسانی در پیش نداریم، اما برای پیروزی به زمین می رویم. ما تیم بزرگی چون سپاهان را شکست دادیم، پس می توانیم برابر پرسپولیس هم به برد برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شنانی: باید 6 امتیاز از پرسپولیس و تراکتور بگیریم، مانند سال گذشته از اشتباهات داوری ضربه می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنانی: باید 6 امتیاز از پرسپولیس و تراکتور بگیریم، مانند سال گذشته از اشتباهات داوری ضربه می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید