شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه ا وایل سال 1399 در روسیه

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه اوایل سال 1399 در روسیه برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه ا وایل سال 1399 در روسیه

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ خنده و شادی، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه امروز (جمعه) 25 بهمن ماه با الکساندر نواک وزیر انرژی و رئیس طرف روس کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور ملاقات کرد.

در این ملاقات جلالی ضمن تبریک انتصاب مجدد نواک به سمت وزیر انرژی روسیه، بر اهمیت توسعه روابط با توجه به اراده و خواست مقامات عالیه دو کشور تاکید کرد.

وزیر انرژی و رئیس روسی کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور نیز آمادگی خود را جهت همکاری و رایزنی برای کمک به توسعه روابط اقتصادی دو کشور به ویژه اجرای پروژه های مورد توافق در حوزه های انرژی، کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت را یادآور شد.

برگزاری شانزدهمین دور کمیسیون مشترک همکاری های تجاری و اقتصادی دو کشور در اوایل سال آینده شمسی در روسیه و برگزاری ملاقات های منظم بین وزیر و معاونان وزارت انرژی با سفیر ایران با هدف بررسی فرایند اجرای توافقات و تلاش برای رفع موانع و مسائل احتاقتصادی، از توافقات اجرا شده در این ملاقات بود.

به گزارش فارس، پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه خرداد ماه سال جاری (1398) در ایران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه ا وایل سال 1399 در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه ا وایل سال 1399 در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید