سند تحول ورزش های همگانی به زودی اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سید حمید سجادی ظهر پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و شهر ساوه در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون ورزش های همگانی در صف مقدم توسعه ورزش های همگانی است و وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به این حوزه دارد. بر این اساس سند تحول ورزش همگانی تهیه شده به زودی اجرایی می گردد.

سند تحول ورزش های همگانی به زودی اجرایی می گردد

وی ادامه داد: باید برای شرایط امروز شکرگزار بود اما سرانه پایین ورزشی در ساوه جای تعجب دارد. با توجه به رشد جمعیت در استان و ساوه و افزایش شمار دانش آموزان، افزایش مطالبات ورزشی را شاهد خواهیم بود.

وزیر ورزش جوانان توضیح داد: با توجه به شرایط اقلیمی ساوه اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد. در این خصوص جلساتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل و این موضوع آنالیز می گردد.

سجادی گفت: اینکه یکی از ورزشکاران شهرستان اظهار داشت که علاقمند هستند در اینجا پیست دو و میدانی تارتان داشته باشند، جای خرسندی است. به هر حال پیست های خاکی اصالت دو و میدانی بوده ولی راحتی پیست دو و میدانی فرق جاده خاکی و آسفالت برای خودرو است. می توان پیست تارتان داشت، بر این اساس طی همکاری با ورزش و جوانان استان برای احداث پیست تارتان برنامه ریزی خواهیم داشت.

وی عنوان نمود: پس از تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، اولین بار است در فضای ورزشی حضور پیدا می کنم. هرچند قبل از سفر مطالبات استان به ما ارسال شده است اما فقط برای شنیدن آمده ام. خدا را شکر به خاطر آنچه که داریم ولی برای توسعه ورزشی استان آن چنان که زیبنده مردم باشد باید برنامه ریزی و کوشش کرد.

حوزه جوانان تغییرات اساسی و مثبتی خواهد داشت

وزیر ورزش جوانان بیان نمود: با توجه به تغییرات اعمال شده در حوزه معاونت جوانان و انتصاب وحید یامین پور، برنامه ها مورد آنالیز نهاده شد و برنامه های از قبل تدوین شده به حضور ریاست جمهوری اعلام شد و برنامه های حوزه جوانان مورد تأیید نهاده شد. با توجه به این تغییرات حوزه جوانان را درخشان می بینم و با همکاری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دغدغه مند در حوزه جوانان می توان امور را پیش برد.

سجادی توضیح داد: با همکاری مجلس و نمایندگان دلسوز در این حوزه و ارتباط خوب فراکسیون ها با حوزه جوانان و مطالعات خوبی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رخ داده است و از همه جهات آنالیز و یک سند تحول برای جوانان برنامه ریزی کردیم صندلی فعلی معاونت ورزش تقویت می گردد و یک شورای اندیشه ورزی تشکیل دادیم جلسه اول دو هفته پیش تشکیل دادیم جمعی از افراد متفکر، جوان و اهل پژوهش و بعضی از نمایندگان مجلس در این شورا عضو هستند و و مسائل جوانان ریز به ریز مورد بحث قرار می گیرد و برای اصلاح در برنامه ها قرار می گیرد.

وی گفت: هنوز 60 روز از شروع خدمت من نگذشته است به زودی کادر مدیریتی ورزش و جوانان تکمیل می گردد و امیدواریم حرکت شکل گرفته با برنامه محوری پیش رود و مردم از تصمیم سازی ها در وزارت ورزش راضی باشند.

وزیر ورزش جوانان در سرانجام عنوان نمود: افتخار می کنم به عنوان نماینده استان مرکزی یکی از اعضای هیئت وزیران هستم و امیدوارم عملکردمان به شکلی باشد که مورد رضایت مردم واقع گردد. برای استان برنامه های مفصلی داریم که در خلال این سفر 2 روزه بیان خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سند تحول ورزش های همگانی به زودی اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند تحول ورزش های همگانی به زودی اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید