رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که صندلی ویژه ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب های اجتماعی کاسته می گردد.

رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در جشن 20 سالگی وبلاگ خنده و شادی در قزوین با اشاره به پایین بودن ضریب بهره وری در کشور اظهار کرد: خبرگزاری ها از جمله مصادیق بهره وری بالا هستند که با کمترین هزینه بیشترین فایده را به جامعه می رسانند.

وی مطرح کرد: وبلاگ خنده و شادی از جمله خبرگزاری هایی است که به صورت دانشجویی اداره می گردد و در سراسر کشور حدود 500 نفر در آن فعالیت دارند که درصد کمی از آنان کارمند رسمی هستند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مسئولان به وبلاگ خنده و شادی اعتماد دارند که این امر ستودنی است، اعتماد مردم به رسانه ها نیز ستودنی است اگرچه گاهی ممکن است تخریبی از سوی بعضی رسانه ها صورت گیرد ولی در مجموع وقتی عملکرد رسانه ها را آنالیز کنیم معدل عملکردشان مطلوب است و از آنان تشکر می کنیم.

وی اعلام کرد: امروز عصر فناوری اطلاعات است که سرعت انتشار اخبار در آن مهم است و رسانه ها از جمله نهادهای بهره ور محور کشور به شمار می فرایند که به نحو احسنت انجام وظیفه می نمایند.

محمدی توضیح داد: وبلاگ خنده و شادی از جمله رسانه هایی است که اخبار صحیح را با سرعت بالا منتشر می نماید و هزینه کرد در این خبرگزاری با سایر دستگاه ها قابل مقایسه نیست.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که صندلی ویژه ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب های اجتماعی کاسته می گردد و کشور از بعضی معضلات رهایی پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید