رئیس فدراسیون هاکی: دو میلیارد بودجه ما را بدهند مشکلاتمان حل خواهد شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، نشست خبری رئیس جدید فدراسیون هاکی در آستانه اعزام تیم های ملی مردان و زنان ایران به مسابقات آسیایی در چونبوری تایلند سه شنبه 18 تیر در محل کمیته ملی المپیک با حضور خبرنگاران برگزار گردید.

رئیس فدراسیون هاکی: دو میلیارد بودجه ما را بدهند مشکلاتمان حل خواهد شد

در این نشست بهرام قدیمی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع گفت؛ کوشش می کنیم راه او را ادامه دهیم. وی با اشاره به مسائل بودجه ای فدراسیون اضافه کرد؛ تاکنون با وجود آن که 350 میلیون تومان بودجه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گرفته ایم برای اعزام تیم های ملی مردان و زنان نزدیک به 11 اردو داشته ایم و اگر بی تجربه بودیم باید تمام پول را برای اعزام دو تیم پرداخت می کردیم و حوشبختانه با مساعدت شرکت ماهان با مشکل چندانی در اعزام روبرو نشدیم.

قدیمی با بیان این که اگر همان بودجه دو میلیارد تومانی مصوب ما را بدهند کافی است و چیزی نمی خواهیم گفت: در همین شرایط نزدیک به دویست میلیون تومان وسیله به هیات های استانی دادیم و قصد داریم کمپی در پاکستان داشته باشیم و وسایل لازم را ورزشکاران به داخل کشور بیاورند.

رئیس فدراسیون هاکی با اعلام این که سه زمین اصلی این رشته را به رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته اند عنوان داشت: کوشش می گردد یکی از زمین ها را از شرکت توسعه پس بگیریم و اگر این اتفاق بیفتد بلافاصله چمن را وارد خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون هاکی در خصوص انتظارش از نتایج تیم های ملی هاکی مردان و زنان هم گفت: در بخش مردان به دنبال هشتمین قهرمانی هستیم و در بخش بانوان هم با وجود نخستین حضور چشم به نمایش خوبی داریم.

وی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری بین المللی بعد از 18 سال اطلاع داد و در خصوص امضای تفاهم نامه با فدراسیون ورزش دانشگاهی گفت: امیدوارم در آذر یا دی ماه اولین دوره مسابقات دانشجویی را ببینیم.

قدیمی در پایان از صندوق قهرمانان به دلیل عدم تخصیص پاداش به قهرمانان این رشته بومی و قدیمی گلایه کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رئیس فدراسیون هاکی: دو میلیارد بودجه ما را بدهند مشکلاتمان حل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون هاکی: دو میلیارد بودجه ما را بدهند مشکلاتمان حل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید