درخواست رقم های نجومی برای یک ساعت عکاسی! ، عکاسی در هتل های اصفهان بین 600 تا 800 هزار تومان آب می خورد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، به علت نبود تعرفه تعیین، هتل های اصفهان برای هر ساعت عکاسی در فضای باز هتل رقم های نجومی بین 600 تا 800 هزار تومان را در خواست می نمایند.

درخواست رقم های نجومی برای یک ساعت عکاسی! ، عکاسی در هتل های اصفهان بین 600 تا 800 هزار تومان آب می خورد

به گزارش از ، یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان خانه های تاریخی است که گویای فرهنگ و تمدن اصفهان هستند.

بیش از هزار خانه تاریخی در اصفهان وجود دارد که قدمت هر کدام به دوره های مختلف تاریخ از جمله دوره قاجار باز می گردد، خانه هایی که امروز یا به حال خود رها شدند یا با بازسازی و بازسازی به موزه، هتل، اقامتگاه بومگردی، کافه یا حتی رستوران تبدیل شده اند.

این خانه های قدیمی علاقمندان بسیاری را به خود جلب کردند از جمله جوانانی که ترجیح می دهند در مکان های سنتی عکس های یادگاری داشته باشند، اما آنالیز خبرنگار ما نشان می دهد که عکاسی در فضای باز هتل های اصفهان، بلاخص هتل های سنتی که ریشه ای در قلب تاریخ هم دارند با قیمت های نجومی همراه است، به گونه ای که هتلداران برای یک ساعت عکاسی با (دوربین عکاسی) بدون ارائه هیچ خدماتی حدود 600 تا 800 هزار تومان را درخواست می نمایند، موضوعی که گویا از چشم دستگاه های نظارتی و مسئول هم دور مانده است.

کریم بیگی رئیس جامعه حرفه ای هتلداران اصفهان در رابطه با قیمت های نجومی عکاسی در هتل های سنتی اصفهان، گفت: نرخ عکاسی در هتل های سنتی به صورت توافقی میان هتلدار با مشتری تنظیم می گردد و هیچ تعرفه مشخصی ندارد، چرا که هتل ها در شرایط خاصی به سر می برند و فشار های مالی سنگینی را متحمل شده اند و قصد دارند به هر نحوی که شده، بخشی از این هزینه ها را جبران نمایند، وگرنه هیچ هزینه خاصی مد نظر اتحادیه هتلداران نیست.

او اضافه کرد: عکاسی در هتل ها هیچ نوع نظارت و تعریف معینی را بین خدمات هتلداری ندارد که بخواهیم در این زمینه با متخلفان برخورد کنیم یا نظارتی داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران اصفهان اعلام کرد: عکاسی جزو خدمات گردشگری و هتلداری نیست که برای آن نرخی در نظر بگیریم. کافی شاپ، پذیرایی از مهمان ها و هزینه های دیگر در خدمات هتلداری تعریف شده است، اما عکاسی در فضای باز هتل هیچ تعریفی نداشته به همین علت هتلداران با هر تعرفه ای که بخواهند این کار را انجام می دهند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخواست رقم های نجومی برای یک ساعت عکاسی! ، عکاسی در هتل های اصفهان بین 600 تا 800 هزار تومان آب می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رقم های نجومی برای یک ساعت عکاسی! ، عکاسی در هتل های اصفهان بین 600 تا 800 هزار تومان آب می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید