جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی برای اطلاع از جزئیات ثبت نام می توانند از امروز 9 مهر به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش ایسنا، تعداد داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی امسال 57 هزار و 422 نفر بود که از این تعداد 11 هزار و 153 داوطلب با آزمون و تعداد 46 هزار و 269 داوطلب در رشته های بدون آزمون ثبت نام کردند.

در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 بیش از 44 هزار نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد 1791 داوطلب به وسیله رشته های با آزمون و بیش از 42 هزار داوطلب به وسیله رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.

پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، در تاریخ 9 مهر ماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که لیست اسامی آنان جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی (کد رشته محل های 1185 تا 1228 مربوط به کد رشته امتحانی 114 گروه آموزشی پزشکی) در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام شده، ضروری است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه ای که در روز دوشنبه، 25 مهرماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید