بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از امروز اطلاع داد.

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول

به گزارش وبلاگ خنده و شادی از ساری،دهقان معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: بر اساس مصوبه نود و یکم ستاد ملی کرونا از امروز دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول آموزش های حضور خود را بر اساس برنامه ای که از قبل به همه مدارس ابلاغ شده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از امروز دوشنبه اول آذرماه شروع خواهند کرد.

او اضافه نمود:دانش آموزان متوسطه دوم هم از 15 آبان آموزش های خود را شروع نموده اند.

دهقان گفت: شرایط برای همه دانش آموزان برای حضور در مدارس آماده شده و چنانچه فضای کلاس برای حضور در کلاس کافی باشد دانش آموزان حضور می یابند.

او اضافه نمود: اگر تعداد دانش آموزان بیشتر از فضایی باشد که در شیوه نامه قید شده کلاس ها به صورت گروه بندی شده برگزار و در کنار آموزش های حضوری، آموزش های غیرحضوری و محتوای آموزش هم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: فاصله دانش آموزان با یکدیگر در کلاس باید از هر طرف یک متر و نیم بوده و استفاده از ماسک هم الزامی است.

دهقان اضافه نمود: بیش از 97درصد دانش آموزان 12تا18 سال استان تا کنون دز اول واکسن کرونا و بیش از 71 درصد دانش آموزان هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

او اضافه نمود:برای دانش آموزان کمتر از 12 سال هنوز واکسنی ابلاغ نشده است.

دهقان گفت: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست، اما دانش آموزان باید با پوشش مناسب در مدرسه حاضر شوند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران درباره سرویس مدارس، اضافه نمود:فقط رانندگانی که دارای کارت واکسیناسیون هستند می توانند کار سرویس دانش آموزان را انجام دهند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید