جزئیات برگزاری آزمون جامع داروسازی سال 98 اعلام شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت درباره آزمون جامع آزمایشی الکترونیک 180 واحدی ویژه دانشجویان رشته داروسازی شرح داد.

جزئیات برگزاری آزمون جامع داروسازی سال 98 اعلام شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ خنده و شادی، غلامرضا اصغری دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی از برگزاری آزمون جامع آزمایشی الکترونیک 180 واحدی ویژه دانشجویان رشته داروسازی در دوم آبان ماه اطلاع داد و گفت: آزمون اصلی رشته داروسازی با هدف ارزیابی دروس تخصصی داروسازی و به منظور ارتقای کیفیت و کاهش هزینه های مصرف کاغذ به صورت الکترونیک برای اولین بار در اسفند ماه سال 98 برگزار خواهد شد.

اصغری گفت: دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی جهت آماده سازی دانشجویان واجدشرایط، اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی 180 واحدی در دوم آبان ماه امسال نموده است که محتوای این آزمون شامل سئوالاتی است که دانش حرفه ای داروسازی را ارزیابی می نماید.

وی توضیح داد: دانشجویان آزمون فوق می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به انتخاب محل شرکت در آزمون خود اقدام نمایند.

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت در انتها اعلام کرد: نتیجه آزمون فوق تاثیری در مراحل رسمی آموزش داروسازی ندارد و صرفا هدف از آزمون آشنایی دانشجویان با سوالات و چگونگی فرآیند آزمون الکترونیک برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات برگزاری آزمون جامع داروسازی سال 98 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون جامع داروسازی سال 98 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید