کاربری اماکن بلااستفاده دانشگاه تهران به فضای ورزشی تغییر می نماید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از تغییر کاربری اماکن بلااستفاده این دانشگاه و تبدیل آن ها به فضای ورزشی، ساخت استخر و مجموعه ورزشی چندمنظوره اطلاع داد.

کاربری اماکن بلااستفاده دانشگاه تهران به فضای ورزشی تغییر می نماید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در نشست کارشناسی کارشناسان و مسئولان ورزشی پردیس ها و دانشکده ها که 29 مهر 1398 برگزار گردید، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تقدیر از کوشش های کارشناسان ورزش واحد های آموزشی، خواهان برنامه ریزی و بازنگری در برنامه ها و ارائه پیشنهادات سازنده به منظور تحول بخشی به فرایند های اجرایی در ورزش دانشگاه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به آثار ارزشمند تقویت فعالیت های ورزشی در بین دانشجویان و کارکنان، بر نقش سازنده این فعالیت ها بر کاهش ناهنجاری های اجتماعی تأکید کرد.

وی کوشش برای جذب سرمایه گذار ورزشی و تأمین منابع اقتصادی از حامیان اقتصادی، ارائه الگوی مناسب جهت توسعه ورزش، برگزاری نشست های کارشناسی منظم و تهیه گزارشات منظم از فعالیت واحد های دانشگاه را از جمله موارد مهم و قابل توجه توصیف کرد.

سرسنگی، هم چنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای کارشناسان تربیت بدنی، به روزرسانی و معین رشته های ورزشی مناسب و پایدار برای جشنواره ها، توسعه و توزیع عادلانه فضا های ورزشی و مدیریت متمرکز اماکن ورزشی را در پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه ورزش، مؤثر دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت ورزش همگانی در ارتقا شاخص های سلامت دانشگاهیان، خواهان همکاری مشترک و فعالانه مسئولان ورزش در اجرای طرح ورزش همگانی در پردیس ها و دانشکده ها شد.

وی اجرای برنامه های پیروز چندین ساله اخیر را با بودن تنگنا های اقتصادی، حاکی از توانمندی های نیرو های انسانی حوزه ورزش برشمرد و فعالیت های متنوعی نظیر برگزاری مسابقات بین دانشکده ای، مسابقات کوچک و اهدای جوایز فوری و کم هزینه را در رشد و توسعه ورزش همگانی مؤثر عنوان نمود.

درخواست حضور حداقل یک کارشناس ورزشی در هر پردیس و دانشکده

سرسنگی، به برنامه های کلان دانشگاه نظیر طرح تغییر کاربری اماکن بلااستفاده دانشگاه و تبدیل آن ها به فضا های ورزشی، ساخت استخر و مجموعه ورزشی چندمنظوره و هم چنین مذاکرات اجرا شده برای استفاده از فضا های اطراف دانشگاه برای فعالیت های ورزشی اشاره نمود و خواهان ایجاد پست و حضور حداقل یک کارشناس ورزشی در هر پردیس و هر دانشکده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، برگزاری یک نشست و همایش علمی با موضوعات مختلف ورزشی به ویژه ورزش همگانی را در تقویت آگاهی ها و ایجاد نگرش آکادمیک به امر ورزش مفید بیان نمود.

وی در سرانجام صحبت های خود، لزوم ارزیابی فعالیت ها را یادآور شد و بر تشویق نیرو های مبتکر و کوششگر در این زمینه تأکید کرد.

در بخش دیگری از این نشست، علی حبیب اللهی، مدیرکل تربیت بدنی، نیز با اشاره به موانع و مسائل حوزه ورزش دانشگاه، کوشش دسته جمعی نیرو های انسانی دانشگاه را برای رفع کردن این مسائل درخواست کرد، هم چنین گزارش عملکرد اداره کل تربیت بدنی در حوزه های قهرمانی و همگانی توسط کارشناس اداره کل تربیت بدنی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاربری اماکن بلااستفاده دانشگاه تهران به فضای ورزشی تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربری اماکن بلااستفاده دانشگاه تهران به فضای ورزشی تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید