تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این که نرم های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را قابل قبول بوده است، اضافه نمود: قرار شد وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار استادیوم در اختیار سازمان سنجش قرار دهد.

تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد

روح الله متفکر آزاد عضو کمیسیون آموزش مجلس در مصاحبه با وبلاگ خنده و شادی در مورد برگزاری آزمون سراسری 99 مطرح کرد: دیروز جلسه­ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،رئیس سازمان سنجش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون آموزش مجلس برگزار گردید. در این جلسه اعضای کمیسیون دغدغه­های خود را مطرح کردند. همچنین تمام جوانب برگزار گردیدن یا برگزار نشدن کنکور سراسری آنالیز شد.

متفکر آزاد با اشاره به این که که وزیر بهداشت، نرم­های بهداشتی برگزاری آزمون دکترا را نسبتا مطلوب ارزیابی کرد، گفت: صحبتی شد که تمهیداتی برای برطرف نگرانی­ها اندیشیده گردد. صحبتی شد که وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار استادیوم و وزارت بهداشت به تعداد کافی ماسک در اختیار سازمان سنجش قرار بدهد و با رعایت کامل فاصله­ها و سایر نکات، آزمون برگزار گردد.

وی در سرانجام اضافه کرد: قرار است عصر امروز در جلسه­ای با حضور افراد مذکور و رئیس کمیسیون آموزش مجلس، معین گردد که آزمون در چه تاریخی و با چه شرایطی برگزار می­گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ و شرایط کنکور سراسری 99 امروز معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید