به 6 ایرلاین تازه مجوز فعالیت داده شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سازمان هواپیمایی کشوری به 5 تا 6 مورد از درخواست هایی که در ماه های گذشته برای شروع به کار ایرلاین های تازه ارائه شده، مجوز رسمی فعالیت داده است.

به 6 ایرلاین تازه مجوز فعالیت داده شد

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که با توجه به بهبود نسبی جایگاه صنعت هوایی ایران پس از اجرایی شدن توافق هسته ای، سرمایه گذاران تازهی در طول ماه های گذشته درخواست های رسمی را برای تاسیس ایرلاین های تازه به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه نموده اند.

وی بیان نمود که این سازمان با آنالیز دقیق این درخواست ها و سنجش شرایط آنها با توجه به دستور العمل های موجود، نسبت به آغاز به کار این ایرلاین ها تصمیم گیری نموده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود که در ماه های گذشته پنج تا شش ایرلاین مجوزهای ابتدایی برای آغاز فعالیت را دریافت نموده اند، این شرکت ها با دریافت مجوز، اقدامات ابتدایی خود برای تامین سرمایه لازم و خرید و وارد کردن هواپیماهای تازه به شبکه هوایی کشور را آغاز نموده اند که نتیجه اقدامات آنها در آینده نزدیک تعیین می گردد.

عابدزاده درباره احتمال صدور مجوز تازه، گفت:

پس از مجوزهایی که سازمان هواپیمایی در ماه های قبل صادر نموده، شرایط در حال ارزیابی است تا فعالیت این شرکت ها آغاز گردد، طبق ضوابط و قوانین موجود، سازمان درخواست های رسمی را آنالیز می نماید و درصورت فراهم بودن شرایط به سرمایه گذاران اجازه فعالیت در این حوزه داده می گردد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید نمود که طبق دستورالعمل های ارائه شده، چه ایرلاین های تازه و چه شرکت هایی که از گذشته در این حوزه فعالیت می نمایند، باید به کف کفایت سرمایه برسند و شرایط ناوگان خود را نیز با استانداردها هماهنگ نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "به 6 ایرلاین تازه مجوز فعالیت داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به 6 ایرلاین تازه مجوز فعالیت داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید