برترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس رایگان در ایران

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مسائل برگزاری جلسات حضوری، صرف زمان بالا برای رسیدن به محل جلسات از دلایلی است که انسان ها را به سمت برپایی جلسات به صورت غیر حضوری راهنمایی نموده است. برنامه های ویدئو کنفرانس یکی از ابزارهای برگزاری جلسات غیر حضوری شناخته می شوند. نرم افزار های ویدئو کنفرانس عموما خارجی بوده و کاربران ایرانی برای استفاده از آن ها با محدودیت هایی روبرو خواهند شد. با مطالعه این مطلب با برترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس رایگان در ایران آشنا می شوید و در صورت احتیاج از آن ها استفاده خواهید کرد.

برترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس رایگان در ایران

معرفی نرم افزار های رایگان بر بستر ابری در اینترنت

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس به دو دسته ابری (بر بستر اینترنت) و On-Premise (بر بستر داخل شبکه LAN,Wan) تقسیم می شوند. نرم افزارهای ویدئو کنفرانس ابری به کاربران امکان می دهند که در بستر اینترنت با هر شناسه کاربری ثبت شده در آن سرویس دهنده اقدام به برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس نمایند.

نصب برنامه ویدئو کنفرانس Zoom به صورت رایگان

نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان Zoom توانسته است سرویس مناسبی برای مکالمات ویدئویی گروهی فراهم کند. با نصب برنامه Zoom Basic، امکان برقراری مکالمه برای کاربران تا 40 دقیقه به صورت رایگان ایجاد می گردد. فرآیند ثبت نام ساده، امکان ضبط اولیه، فیلتر های دوربین متنوع، اتاق های استراحت و پشتیبانی از 100 خط تماس از ویژگی های این نرم افزار هستند.

در ادامه این مقاله از پیرامون ارتباط نرم افزارهای متعدد دیگری را معرفی نموده ایم که هرکدام امکانات و تجهیزات کاربردی دیگری دارند و به راحتی نیز قابل استفاده هستند.

با نرم افزار ItsHello، یک جلسه ویدئو کنفرانس تحت وب رایگان برگزار کنید

اگر می خواهید سریع و بدون نصب نرم افزار وارد یک مکالمه ویدئویی با کیفیت شوید، از برنامه تحت وب رایگان ItsHello بهره ببرید. برای برگزاری جلسه در این برنامه، کافی است تجهیزات ویدئو کنفرانس مانند وبکم و میکروفون را آماده نموده و وارد سایت ItsHello شوید و یک اتاق ایجاد کنید. سپس آدرس اینترنتی را برای سایر کاربران ارسال کنید. کاربران با کلیک روی آدرس، به سرعت به شما ملحق می شوند. خوشبختانه علاوه بر کاربران دسکتاپ، کاربران موبایل هم با استفاده از هر مرورگر وب که از WebRTC پشتیبانی کند، امکان استفاده از برنامه ایتس هلو را دارند.

گاهی اوقات هدف از برگزاری جلسه، ارائه مطلب یا آموزش موضوعی خاص است. ItsHello این ویژگی را دارد که بتوانید کل صفحه نمایشگر یا یک صفحه خاص را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز دسترسی و درک بهتری نسبت به موضوع جلسه داشته باشند.

Yealink Meeting نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان بر بستر ابری با امکانات بی همتا

کمپانی طراح برنامه Yealink با حدود یک دهه فعالیت در صنعت ویدئو کنفرانس همچنان در حال به روز رسانی نرم افزار خود است. ویژگی های نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان Yealink Meeting عبارت اند از:

  • ارتباط همزمان 100 نفر با محدودیت 40 دقیقه ای در نسخه رایگان
  • ارائه تصاویر با کیفیت Full-HD (1080P)
  • امکان برنامه ریزی جلسات
  • تعداد جلسات نامحدود
  • امکان تنظیم نحوه چیدمان کاربران آنلاین
  • امکان دعوت به تماس آنی در جلسه
  • به اشتراک گذاری محتوا
  • وایت برد مجازی
  • پشتیبانی از پس زمینه مجازی
  • امکان گفتگوی آنلاین(Chat)
  • دارای Outlook plug-ins

توجه کنید برای اینکه تصاویر با کیفیت FHD ارسال شوند، دوربین شما باید قابلیت تصویر برداری با کیفیت FHD را داشته باشد؛ بنابراین پیش از هرکاری با استعلام قیمت وب کم، یک دوربین کامپیوتر مناسب تهیه کنید و از برقراری تماسی با کیفیت لذت ببرید.

ویدیو کنفرانس رایگان teamlink، نرم افزاری محبوب بین ایرانی ها

با استفاده از برنامه Teamlink از برگزاری کنفرانسی با سرعت بالا و بدون تأخیر لذت ببرید. از نظر کیفیت صدا و تصویر نیز می توان به برنامه تیم لینک نمره قبولی داد. البته توجه کنید که کیفیت صدا و تصویر در این برنامه رابطه مستقیم با سرعت اینترنت شما دارد. نرم افزار teamlink امکان ارتباط 300 نفر به صورت هم زمان را فراهم نموده است که برای برگزاری جلسات بزرگ بسیار ارزشمند است. مهم ترین ویژگی های تیم لینک عبارت است از:

  • قابلیت ضبط جلسات
  • امکان قفل کردن جلسات
  • کیفیت بالای تماس تصویری
  • امکان ارسال عکس، ویدئو و فایل های متنوع
  • انطباق اتوماتیک کیفیت تماس با سرعت اینترنت

از دیگر قابلیت های کاربردی teamlink می توان امکان استفاده روی همه سیستم عامل ها را معرفی کرد.

Roundee برنامه حرفه ای برای نشست های غیر حضوری

برنامه Roundee را می توان به عنوان یک نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان حرفه ای معرفی کرد. امکان ضبط ویدئو جلسه و قابلیت یادداشت برداری از امکانات خاص برنامه Roundee است. ضبط یک ساعت از گرد همایی، امکانی است که نرم افزار در اختیار کاربر برگزارنماینده جلسه قرار می دهد. ویدئو های ضبط شده به مدت سه ماه به صورت آرشیو در سرور های برنامه باقی می مانند و در صورت احتیاج می توانید از آن ها بهره ببرید.

ابزار تخته سفید داخلی و امکان اشتراک گذاری صفحه از ویژگی های کاربردی Roundee محسوب می گردد. با استفاده از کلید میان بُر Alt+N، قابلیت نوت برداری برای برگزار نماینده فعال شده و نکات یادداشت شده را می تواند آخر جلسه در اختیار سایر اعضای جلسه قرار دهد.

نرم افزار های ویدئو کنفرانس On-Premise در بستر LAN , WAN

سازمان ها و شرکت ها می توانند در نرم افزارهای ویدئو کنفرانس On-Premise بسته به احتیاج خود، ارتباط در شبکه داخلی برقرار نمایند. در صورت احتیاج به بستر اینترنت بایدIP Public آن طرف ارتباط را در اختیار داشته باشید.

نصب نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان و پرقدرت یالینک VCD

نرم افزار یالینک VCD آخرین و برترین نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان در ایران است. این برنامه یک نرم افزار ارتباطی در بستر داخل شبکه بدون احتیاج به اتصال به اینترنت است که روی رایانه شخصی نصب می گردد و به شما این امکان را می دهد که با هر IP public یا آی پی داخلی در داخل شبکه خود ارتباطی Full-HD با استفاده از پروتکل H.323 یا SIP برقرار کنید. به یاری این نرم افزار فقط با یک کلیک ارتباط نقطه به نقطه برقرار نموده یا با اتصال به زیرساخت ارتباطات یکپارچه Yealink YMS، در کنفرانس شرکت کنید. با استفاده از این برنامه دیگر احتیاجی به تجهیزات ویدئو کنفرانس نداشته و فقط به وبکم و اسپیکرفون احتیاج دارید.

چرا باید از نرم افزار یالینک استفاده کنیم؟ آنالیز ویژگی های VCD

برگزارنمایندگان جلسات همیشه در پی ساده ترین روش برای برقراری ارتباط بوده اند. منظور از سادگی کاربرپسند بودن و نداشتن پیچیدگی هنگام استفاده از نرم افزار است. از جمله ویژگی های مطرح این نرم افزار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تضمین حفظ وضوح تصویر Full HD در طول جلسه
  • دعوت از شرکت نمایندگان جلسه به ٌصورت همزمان
  • برنامه ریزی و هماهنگی برای جلسات با استفاده از برنامه یالینک
  • کاهش 50 درصدی پهنای باند مصرفی با الگوریتم انحصاری صوتی تصویری VCD

شرکت یالینک با پیش بینی شرایط ناپایدار ارتباطات در ایران از الگوریتم انحصاری خود برای بازیابی بسته های از دست رفته نت 30 درصد بهره می برد. این قابلیت تجربه اتصال با کیفیت و کم نظیری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

آیا دانلود ویدیو کنفرانس رایگان کاربردی است؟ پیرامون ارتباط، عرضه نماینده کامل ترین تجهیزات سالن کنفرانس

در این مطلب برترین نرم افزار های رایگان ویدئو کنفرانس در ایران را معرفی و مطالبی در خصوص نحوه استفاده از آن ها بیان کردیم. حال با استفاده از این اطلاعات می توانید جلسات و کنفرانس های با کیفیت برگزار کنید. نصب و راه اندازی این گونه نرم افزار ها احتیاج به تخصص در زمینه IT دارد. چنانچه برای استفاده از این برنامه تخصص کافی ندارید، نگران نباشید. شماره تلفن 02191300090 پل ارتباطی شما با متخصصین پیرامون ارتباط است. با استفاده از این پل ارتباطی از هدایت ها و مشاوره های رایگان کارشناسان پیرامون ارتباط بهره مند شوید.

فروشگاه پیرامون ارتباط با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تجهیزات اتاق کنفرانس، آمادگی دارد تا برترین تجهیزات ویدئو کنفرانس را با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر خدمات و تجهیزات به سایت پیرامون ارتباط به نشانی اینترنتی piramoonertebat.com مراجعه فرمایید.

منبع: فرارو

به "برترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس رایگان در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس رایگان در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید