بن: عرصه برای ایران نامحدود نیست

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگویی ضمن این که خروج دولت قبلی این کشور از توافق هسته ای را اشتباهی بزرگ تلقی کرد، تاکید نمود دیپلماسی برترین راه پرداختن به مسئله برنامه هسته ای ایران است.

بن: عرصه برای ایران نامحدود نیست

صفحه توییتر شبکه الجزیره نوشت، آنتونی بن وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگو با روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفت: خروج از توافق هسته ای اشتباهی بسیار بزرگ بود.

الجزیره به نقل از وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: ما همچنان بر این باوریم دیپلماسی برترین راهکار کردن مسئله هسته ای ایران است.

این شبکه به نقل از بن آورده است: عرصه به طور نامحدود برای بازگشت ایران به پایبندی به توافق باز نخواهد بود.

الجزیره به نقل از وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: مذاکرات هسته ای از سرگرفته می شوند و می بینیم ایران موضع دیگری را اتخاذ می نماید یا نه.

اظهارات بن در پی این مطرح می گردد که هفتمین دور از مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین دوشنبه گذشته شروع شد.

این مذاکرات که چند روز به علت بازگشت مذاکره کنندگان به کشورهایشان به منظور رایزنی های بیشتر در خانه متوقف شده بود، فردا پنج شنبه از سرگرفته خواهد شد.

ایران دو سند پیشنهادی راجع به لغو تحریم ها و اقدامات هسته ای به طرفین مذاکرات وین ارائه نموده و منتظر دریافت پاسخ است. این دو سند پیش نویس مقدمه ای بر سند سومی خواهند بود که مربوط به موضوع راستی آزمایی لغو تحریم ها است.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "بن: عرصه برای ایران نامحدود نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن: عرصه برای ایران نامحدود نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید