با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد مالی نهاد ریاست جمهوری گفت: با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت.

با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت

به گزارش گروه مالی وبلاگ خنده و شادی، کاظم پالیزدار، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد مالی نهاد ریاست جمهوری گفت: با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت و حدود 18 میلیارد دلار دیگر هم در دست پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارز حاصل از صادرات باید به کشور برگردد، گفت: نبود سیستم نظارت در گذشته باعث شد عده ای به اسم صادرات و واردات ارز دولتی گرفته و از آن سوء استفاده نمایند. این افراد به دلیل نبود سیستم نظارت و پیگیری هیچ ردی از خود باقی نمی گذاشتند هرچند مطمئن بودند پیگیری خاصی وجود ندارد.

پالیزدار خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی افرادی که ارز دریافت نموده و به تعهدات خود عمل ننمایند قابل پیگیری و ردیابی هستند و در این رابطه بانک مرکزی وظیفه خود را بخوبی انجام داده است و افرادی را هم به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی گفت: گروهی ارز دولتی گرفتند تا کالا وارد نمایند، اما به تعهد خود عمل نکردند که برای هر یک از آن ها پرونده تشکیل شد؛ به آن ها فرصتی دادیم تا به تعهدات خود عمل نمایند وگرنه به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

پالیزدار گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا در جهان بی سابقه است، اما مردم بدانند که این شرایط پایدار نیست و روز های خوب فرا خواهد رسید؛ ما از این شرایط عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پیگیری اخیر بانک مرکزی هشت میلیارد دلار حاصل از صادرات به کشور برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید