بانک ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتظار ما از بانک ها این است که به جای نشستن و منفعل عمل کردن به سمت سرمایه گذار بروند و در پرداخت تسهیلات شفافیت و سرعت عمل داشته باشند.

بانک ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی- علی منصوری امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان در جمع وبلاگ خنده و شادی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون از مجموع 18 هزار و 300 میلیارد تومان منابعی که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، 13 هزار و 300 میلیارد تومان به بانک ها ابلاغ شده است؛ همچنین از این میزان سه هزار و 750 میلیارد تومان برای نهادهای حمایتی و 600 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده اختصاص داده شده است و اکنون حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان در اختیار داریم که نزدیک به هشت هزار میلیارد تومان آن را بانک ها به متقاضیان پرداخت کردند.

وی ادامه داد: برای افزایش اثر بخشی تسهیلات دو برنامه را همزمان در دستور کار داریم ، که یکی از آنها مداخلات توسعه مالی و اشتغال مناطق روستایی و دیگری نظارت دقیق بر دستاوردهای این برنامه است که اکنون در حال انجام می باشد تا خدایی ناکرده منابع به انحراف نرود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد سامانه اشتغال ایرانیان گفت: این سامانه تا انتها تیر ماه با این هدف که تمامی افرادی که در سن اشتغال هستند دارای کد شغلی شوند تا مهارت افراد و یا شاغل بودن یا نبودن آنها تعیین گردد، راه اندازی می گردد؛ این ابزاری برای سیاست گذاری دقیق اشتغال کشور است.

منصوری توضیح داد: در سفری که به گلپایگان داشتم، مقرر شد برنامه تعیین و مشترک بین دستگاهی و بخش خصوصی با موضوع فرمانداری و همکاری دستگاه ها برای توسعه اقتصاد و اشتغال شهرستان ایجاد گردد و این برنامه ظرف یک ماه آینده آماده اجرا گردد تا در فضاهای کسب و کار تعیین، تمرکز کنیم.

وی توضیح داد: انتظار ما از بانک ها این است که به جای نشستن و منفعل عمل کردن به سمت سرمایه گذار بروند و در پرداخت تسهیلات شفافیت و سرعت عمل داشته باشند. تثبیت اشتغال موجود، ایجاد اشتغال در رشته هایی که رونق دارند و اشتغال حمایتی از اهدافی است که دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانک ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید