بازگشایی مدارس از اول آذرماه

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه وضع شیوع کرونا در کل کشور نزولی است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذرماه و متوسطه دوم از 15 آبان بازگشایی می شوند.

بازگشایی مدارس از اول آذرماه

به گزارش ایرنا، کمال حیدری، در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی اضافه نمود: تاخیر در بازگشایی مدارس به علت تکمیل کردن پوشش واکسیناسیون بوده است.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا پیک ششم کرونا آغاز شده است یا خیر؟ گفت: معتقدم که پیک ششم کرونا هنوز آغاز نشده است.

وی بیان نمود: از هفته گذشته تعدادی از شهرستان های کشور شرایط قرمز به خودشان گرفتند، اما تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی ها در کل کشور به شدت رو به کاهش است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در کل کشور نزولی است، ادامه داد: نمودار های مشخص نماینده میانگین کرونا در 7 استان حالت فلت، 6 استان حالت صعودی و 17 استان کشور حالت نزولی دارد.

حیدری گفت: علی رغم تمام توصیه های بهداشتی متأسفانه 50 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نمی نمایند.

وی با بیان اینکه شرایط آمار کرونا در کل کشور نزولی است، اضافه نمود: طبق گزارش ها با توجه به فصل سرما احتمال آغاز پیک ششم کرونا احتمال دارد.

معاون وزیر بهداشت بیان نمود: در ادامه طرح محدودیت های هوشمند که از اول آذرماه اجرایی می گردد، آزادی عمل افرادی که واکسن تزریق نموده اند، بیشتر می گردد و در تردد های بین استانی و شبانه مسئله ای نخواهند داشت.

حیدری ادامه داد: امروز دوشنبه درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور جلسه تشکیل و درباره آن تصمیم گیری می گردد.

منبع: فرارو

به "بازگشایی مدارس از اول آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس از اول آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید