اکبری: امیدواریم که کار صعود به المپیک را در روسیه تمام کنیم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان تیم ملی ایران اما انگیزه زیادی برای مسابقات انتخابی المپیک دارند و همه ما امیدواریم که کار را در روسیه تمام کنیم.

اکبری: امیدواریم که کار صعود به المپیک را در روسیه تمام کنیم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، پیمان اکبری در خصوص شرایط تیم ملی ایران در آستانه شروع مسابقات انتخابی المپیک گفت: صبح امروز، آخرین تمرین را پیش از بازی با کوبا پشت سر گذاشتیم که تمرین شاد و سبکی بود. ملی پوشان در این تمرین به مرور سرویس و دریافت پرداختند. خوشبختانه همه بازیکنان روحیه خوبی دارند.

اکبری در خصوص تیم ملی کوبا گفت: حریف نخست ایران در مسابقات انتخابی المپیک، کوبا است که تیم ضعیفی نیست. ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی دنیا هم این تیم را شکست دادیم ولی بازیکنان کوبا در این یک سال، باتجربه تر شده اند و رقابت با این تیم ساده نیست.

مربی تیم ملی والیبال توضیح داد: کوشش ما این است که کوبا، مکزیک و حتی روسیه را شکست دهیم و کار صعود به المپیک را در سن پترزبورگ تمام کنیم. از طرفی می دانیم که سایر تیم ها هم برای پیروزی وارد مسابقات می شوند.

کاپیتان پیشین تیم ملی در انتها گفت: مهم ترین حریف ما در این مسابقات، تیم ملی روسیه است که عناوین متعدد قهرمانی در دنیا و لیگ ملت ها دارد. بازیکنان تیم ملی ایران اما انگیزه زیادی برای مسابقات پیش رو دارند و همه ما امیدواریم که کار را در روسیه تمام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری: امیدواریم که کار صعود به المپیک را در روسیه تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: امیدواریم که کار صعود به المپیک را در روسیه تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید