اپلیکیشن Try Galaxy قابلیت های گلکسی S23 را به آیفون ها می آورد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سامسونگ اپلیکیشن Try Galaxy خود را با یک آپدیت بزرگ و جالب بروزرسانی کرد؛ آپدیتی که به کاربران گوشی های آیفون این اجازه را می دهد تا لذت کار با گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ را بدون خرید گوشی های این شرکت تجربه نمایند.

اپلیکیشن Try Galaxy قابلیت های گلکسی S23 را به آیفون ها می آورد

سامسونگ برای اینکه به کاربران آیفون بفهماند گوشی های پرچم دار نوش انتخاب مجذوب نماینده تری در مقایسه با آن ها هستند، آپدیت نوی را برای اپلیکیشن Try Galaxy عرضه نموده است. در این آپدیت قابلیت های One UI 5.1 سوار بر رابط کاربری اندروید 13 گلکسی S23 به اپلیکیشن یادشده اضافه شده است و کاربران گوشی های شرکت های دیگر این فرصت را دارند که آن ها را امتحان نمایند.

البته تجربه کار با قابلیت های گوشی های سامسونگ به این صورت نیست که دائما بتوانید از آن ها بهره ببرید. در واقع یک تست کوتاه مدت در دسترس شما قرار خواهد گرفت که اجازه می دهد یک تجربه خیلی مختصر از برترین قابلیت های گوشی های سامسونگ را داشته باشید. مثلا در اپلیکیشن دوربین می توانید از حالت سینماتیک نایتوگرافی برای ثبت تصاویری بسیار مجذوب نماینده و روشن در نور شب بهره ببرید. بعلاوه می توانید با ابزارهای بومی گوشی های سامسونگ نظیر Photo Remaster که برای ویرایش تصاویر به کار می روند، کار کنید.

یک ویدیو هم درون اپلیکیشن Try Galaxy وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه گوشی های سری گلکسی S23 تعریف نوی از قدرت پردازشی را ارائه می نمایند. بعلاوه در این ویدیو ادعا شده که کاربران می توانند به طیف وسیعی از قابلیت های مجذوب نماینده در رابط کاربری One UI 5.1 دسترسی داشته باشند که از جمله این موارد می توان به تصاویر زمینه با قابلیت شخصی سازی، آیکون های نو، رابط کاربری اپلیکیشن پیغام رسان و… اشاره نمود.

اگر تمایل داشته باشید، می توانید با اسکن بارکد تصویر بالا، اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ را دانلود و قابلیت های نو گوشی های پرچم دار سامسونگ را تجربه کنید. اگر هم امکان اسکن بارکد وجود ندارد می توانید به وب سایت رسمی trygalaxy.com رفته و اپلیکیشن را دانلود کنید.

نائب رئیس سامسونگ، سونیا چانگ در رابطه با اپلیکیشن Try Galaxy و آپدیت نو آن گفته که سامسونگ متعهد است تا به این روند ادامه دهد. یعنی این شرکت کره ای میخواهد همچنان قابلیت های مجذوب نماینده گوشی های خود را به وسیله این اپلیکیشن به دست کاربران آیفون برساند تا بدین ترتیب آن ها را مجاب کند به خرید گلکسی ها تمایل پیدا نمایند. حال باید دید این استراتژی در نهایت جواب خواهد داد یا کاربران متقاعد نخواهند شد.

آیا از اپلیکیشن Try Galaxy استفاده نموده اید؟ نتیجه آن چه بوده است؟

بله، به تغییر گوشی تمایل پیدا نموده ام.

آیفون دارم اما این اپلیکیشن را نصب ننموده ام.

بله، اما نظرم راجع به آیفون تغییری ننموده است.

خیر، از گوشی اندرویدی استفاده می کنم.

نظر دیگری دارم (کامنت کنید).

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,982,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

63,000,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در وبلاگ خنده و شادی

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپلیکیشن Try Galaxy قابلیت های گلکسی S23 را به آیفون ها می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن Try Galaxy قابلیت های گلکسی S23 را به آیفون ها می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید