افسانه هایی درباره سفر هوایی و لذت سفری امن و راحت

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، همه ما افسانه هایی درباره سفر هوایی را شنیده ایم. برخی می گفتند: معروف ترین افسانه ها درباره سفر هوایی یک حقه است برای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط های هوایی و در ادامه بحث طولانی و گیج کننده ای صورت گرفت که شما را متعجب می سازد بطوریکه متوجه نمی شدید چه چیزی واقعی است و چه چیزی خیال. ما اینجا هستیم تا به شما یاری کنیم تا بتوانید برخی از اشتباهات و واقعیات گرفته شده از شگفت انگیزترین افسانه ها درباره سفر هوایی را تشخیص دهید و مقداری از پول خود را حفظ کنید.

افسانه هایی درباره سفر هوایی و لذت سفری امن و راحت

خطوط هوایی مقرون به صرفه محبوب شما همیشه برترین پیشنهادها را دارند

هیچ ایرلاینی حتی فرانتیر یا اسپرایت یا ایران ایر همیشه مقرون به صرفهترین پیشنهاد را نخواهند داشت. نگاهی گذرا به قیمت های اخیر پرواز از لس آنجلس تا سانفرانسیسکو قیمت رقابتی 99 دلار برای سفر رفت و برگشت را دارد اما دو خط هوایی دیگر پایه های قیمتی مقرون به صرفه تری داشتند. همیشه قیمت ها را مقایسه کنید. این برترین راه برای یافتن مقرون به صرفهترین قیمت هاست و شما را از اشتباهات درباره معروف ترین افسانه ها درباره سفر هوایی دور می سازد.

بلیط ایرلاین ها را هر چقدر ممکن است زودتر تهیه کنید

در بین شگفت انگیزترین افسانه ها درباره سفر هوایی آمده که ایرلاین ها به طور فعال کرایه های خود را برای پروازهای داخلی تا حدود سه یا سه و نیم ماه قبل که برای پروازهای بین المللی این بازه به پنج ماه تغییر می یابد، مدیریت نمی نمایند. اگر سریع تر بلیط خود را بخرید مطمئن خواهید بود که قیمت متوسطی را خواهید پرداخت که معمولا اگر صبر کنید و دیرتر این خرید را انجام دهید، میزان بیشتری را باید بپردازید. به دلیل محبوبیت سفر در تعطیلات مانند مراسم شکر گزاری در ایالات متحده آمریکا یا کریسمس در بیشتر جهان بهتر است که چند هفته یا حتی یک یا دو ماه زودتر از موعد خودش بلیط را بخرید.

برترین پیشنهادات را با خرید بلیت های دقیقه آخری پیدا کنید

از مدت ها قبل ایرلاین ها حراج های دقیقه آخری پیشنهاد می دهند اما بعد از مدت ها این سرویس های هواپیمایی به شدت در کاهش ظرفیت و درک تقاضای مشتری ماهر شده اند. به عبارت دیگر آن ها روزمره برنامه های خود را پر می نمایند بنابراین هیچ احتیاجی به پیشنهادات دقیقه آخری ندارند چون همه بلیت ها را فروخته اند. اگر برای خرید تا دقایق آخر پرواز صبر کنید، همیشه ممکن است همان قیمت های زیاد پروازهای بیزنس کلاس را پرداخت کنید. در صورت امکان پروازها را حداقل هفت روز زودتر برای مشمول شدن تخفیف های فوق العاده ای مانند اسپرایت رزرو کنید. در خصوص سایر ایرلاین ها از دو یا چهار هفته قبل رزرو را انجام دهید.

سفرهای پیوسته همیشه از سفرهای بدون توقف (non-stop) مقرون به صرفه ترند

قبل از این که تصمیم بگیرید که تنها با پروازهای بدون توقف پرواز کنید، بهتر است سفرهای پیوسته را بشناسید که مقرون به صرفه تر هستند البته نه همیشه بنابراین زمانیکه خرید می کنید پروازهای پیوسته را با بدون توقف مقایسه کنید بنابراین پس مقدارای ممکن را از دست نخواهید داد این به معنای این است که زود روی دکمه بدون توقف کلیک نکنید. گاهی اوقات تحمل یک سفر طولانی تر می تواند 50 درصد یا بیشتر هزینه را نسبت به پرواز بدون توقف برای شما نگه دارد.

همه صندلی های کلاس اکونومی یکسان هستند

آمریکایی ها در حال حاضر می گویند که کلاس اکونومی پایه با همان کیفیت کلاس اکونومی استاندارد ارائه می گردد. تفاوت در این است که صندلی های گران تر نرم تر و راحت تر هستند. پرداخت هزینه اضافی شامل انتخاب بین صندلی ها و در برخی موارد حمل رایگان کیف دستی نیز می گردد. خیلی از تفاوت هایی که شما به دنبالش هستید در ایرلاین های مقرون به صرفه تر نیست فقط مطمئن باشید که می دانید شما به صندلی مقرون به صرفه تر راضی شده اید و مطمئن باشید که ارزشش را دارد. این مورد یکی از افسانه هایی درباره سفر هوایی می باشد.

تا می توانید وسایل خود را در کیف دستی که حمل آن رایگان است، جا دهید

قبل از هر چیز گفتنی است که همه چیزهایی که با خود حمل می کنید رایگان نیستند. در ایرلاین های الجینت، فرانتیر و اسپرایت برای آن ها مبلغی پرداخت خواهید کرد. دوم اینکه بیشتر ایرلاین ها برای کیف های قابل حمل محدودیت مقدار و وزن دارند و اگر یک کیف خیلی بزرگ یا سنگین باشد، کارکنان ایرلاین آن ها را از شما گرفته و در کارگو(بار خارج از کابین) جا خواهند داد. شما ممکن است حتی مجبور به پرداخت مبلغی برای چک کردن کیف یا وزن اضافی کیف خود یا هر دو شوید. یک کیف پشمی و شکل پذیر اغلب می تواند خود را با محدودیت های سایزی به خوبی تطبیق دهد اما همیشه به یاد داشته باشید که وزن آن ها را کنترل کنید. اگر کیف شما از شما گرفته گردد، اول وسایلی که بیشتر به آن ها احتیاج دارید نظیر وسایل الکترونیکی، کارت های شارژ و داروها را از آن خارج نموده و همراه خود نگه دارید.

در هنگام پرواز شما نمی توانید در هواپیما را باز کنید

از گدشته تا کنون ما داستان های عصبانی نماینده ای را می شنویم که مسافران سعی داشته اند در هواپیما را باز نمایند. خبر خوب این است که آن ها می توانند هر چه می خواهند کوشش نمایند اما این اتفاق نخواهد افتاد. بر طبق گفته های یک وبلاگ نویس هوایی این اتفاق تنها با تغییر در فشار درون و بیرون هواپیما در طول پرواز رخ خواهد داد. حتی به فکر امتحان کردن آن هم نباشید. شما می توانید محبوس بودن را پایان دهید اما سرپرست پرواز ممکن است با خرد کردن بطری پلاستیکی یا شیشه ای در سر شما، شما را متوقف کند. اکنون خرید را آغاز نموده و یک سفر خارق العاده را تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "افسانه هایی درباره سفر هوایی و لذت سفری امن و راحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه هایی درباره سفر هوایی و لذت سفری امن و راحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید