اعمال قطعی برنامه خاموشی در مشهد از هفته آینده

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: قطعی برنامه خاموشی مشهد در هفته آینده به علت افزایش گرمای هوا اعمال خواهد شد.

اعمال قطعی برنامه خاموشی در مشهد از هفته آینده

به گزارش از ، عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان در مورد اعمال خاموشی ها و جدول زمان بندی خاموشی در مشهد گفت: با توجه به افزایش دمای هوای مشهد در هفته آینده تا 44 درجه سانتی گراد، قطعا هفته آینده در مشهد خاموشی خواهیم داشت.

او اضافه نمود: مدت زمان خاموشی ها 90 دقیقه است و در تمام نقاط مشهد خاموشی ها اعمال خواهد شد، البته این موضوع بستگی به برنامه هر منطقه دارد. اگر بار منطقه ای زیاد باشد، مدت زمان خاموشی آن افزایش پیدا خواهد نمود.

سخنگوی صنعت برق خراسان ادامه داد: در چهار روز ابتدایی هفته تازه در مشهد هیچگونه خاموشی اعمال نشد، اما روز های چهارشنبه و پنجشنبه 9 و 10 تیرماه به دلیل افزایش دمای هوا مجبور شدیم در بعضی از نقاط مشهد خاموشی اعمال کنیم. روز های آدینه هم به دلیل تعطیلی صنایع به هیچ وجه خاموشی نخواهیم داشت.

آذری در مورد خسارت وارده به وسائل برقی و الکترونیکی منازل در پی خاموشی های اخیر اعلام کرد: معمولا وسائل برقی و الکترونیکی بر اثر قطع و وصل برق نمی سوزد و یا به آن خسارتی وارد نمی گردد، مگر اینکه بعضی از وسائل برقی از قبل مشکلاتی داشته که در جریان خاموشی ها، به این موضوع ارتباط پیدا می نماید.

او توضیح داد: اگر سیستم داخلی یک مجتمع یا ترانس داخلی آن بر اثر قطع و وصل برق مشکل پیدا کند، با توجه به اینکه توانیر تمام مشترکین کشور را بیمه نموده، می توانند خسارتی که تایید می گردد را به وسیله بیمه توانیر دریافت نمایند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعمال قطعی برنامه خاموشی در مشهد از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قطعی برنامه خاموشی در مشهد از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید