اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، فرماندار گناباد گفت: تاکنون در این شهرستان بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات در قالب تسهیلات کم بهره بابت اشتغال اعطا شده است.

اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد

حامد قربانی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ خنده و شادی، اظهار کرد: امیدواریم تا سرانجام سال بتوانیم سهم بیشتری را از اعتبارات استانی کسب کنیم و آن اعتبارات نیز در جهت اشتغال پایدار هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه های مختلف دستگاه های اجرایی اعم از جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و... اقدامات خوبی انجام شده که خود این موضوع، پویایی مجموعه ها را نشان می دهد.

فرماندار گناباد گفت: تا اکنون هیچ وقفه ای در خدمت رسانی در گناباد وجود نداشته که این نشان از عزم جدی کارگزاران نظام، مجموعه اجرایی و دولت تدبیر و امید را می رساند.

وی با مهم شمردن اعتبارات شناور استان، بیان نمود: گلخانه ها و اراضی بلااستفاده که وجود دارند فرصت های خوبی هستند تا با بهره مندی از ظرفیت تسهیلات شناور و احداث گلخانه در جهت رونق فراوری شهرستان استفاده شوند.

فرماندار گناباد اعلام کرد: در راستای اهمیت موضوع اشتغال و رونق فراوری، دفتر سرمایه گذاری و اشتغال در مجموعه فرمانداری تشکیل شده و در آن از کارشناسان خبره فرمانداری نهایت استفاده شده است.

قربانی گفت: رونق سرمایه گذاری در شهرستان رو به بهبود بوده و 16 طرح نیز در قالب طرح مثلث توسعه مالی احصاء شده که 4 طرح در حوزه صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغال در گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید