اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، 21 واحد موتورخانه در بخش خانگی، اداری و تجاری چهارمحال و بختیاری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی در حوزه گاز طبیعی اصلاح و بهینه سازی شد.

اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، از اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در بخش خانگی، اداری و تجاری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی در حوزه گاز طبیعی در نیمه نخست امسال اطلاع داد.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر اضافه نمود: تا به امروز 689 مشترک در این طرح در سامانه ثبت نام نموده اند که بر اساس پایش دوره ایِ واحد بهینه سازی مصرف گاز این شرکت، حدود 543 مشترک خانگی، تجاری و اداری مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها هستند.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: از ابتدای طرح تا به امروز 63 موتورخانه اصلاح و بهینه سازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به برنامه های آینده این شرکت برای اجرای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های مسکونی و اداری اشاره و توضیح داد: پیش بینی می گردد تا سرانجام امسال حدود 100 موتورخانه بهینه سازی شوند.

سلیمیان گفت: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه واحد های مسکونی و تجاری همگام و همراستا با سیاست های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن در سطح استان می تواند علاوه بر کاهش چشمگیر گازب ها و صرفه جویی در مصرف گاز بخش های خانگی و تجاری، منجر به افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و استمرار جریان گاز در بخش های صنعتی و به تبع آن حفظ هرچه بیشتر محیط زیست گردد.

وی با اشاره به رایگان بودن طرح مذکور برای مشترکین مشمول، اضافه نمود: اجرای این طرح در قالب تنظیم مشعل های موتور خانه، نصب رسوب گیر و عایق کاری تاسیسات است که پس از انجام اصلاحات به وسیله مجری ذیصلاح و تایید ناظران شرکت ملی گاز، هزینه ها به مجری مربوطه پرداخت می گردد.

سلیمیان در ادامه اضافه نمود: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت های مجری واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

وبلاگ خنده و شادی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید