اساتید با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند و مباحث علمی را به طور عمیق و دقیق در شریان اندیشه و فکر دانشجو جاری سازند.

اساتید با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، موسوی، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید واحد بندرعباس که با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار گردید، انقلاب اسلامی را بر گرفته از نهضت امام حسین (ع) دانست و گفت: همه ما باید در این ایام، حسینی وار عمل کنیم.

موسوی با اشاره به اهمیت و فضیلت علم آموزی در اسلام، گفت: اهمیت و ارزش علم در درجه ای قرار گرفته که یک ساعت تفکر برابر با 70 سال عبادت قلمداد شده و این یعنی توجه به علم به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه در کشور که باید به آن توجه وافر گردد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به گستردگی واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: 420 واحد و مرکز دانشگاهی با بیش از یک میلیون و 300 هزار دانشجو، 24 هزار عضو هیات علمی و 30 هزار استاد حق التدریس و با دارا بودن حدود 40 در صد دانشجویان کل کشور، بار سنگینی از آموزش عالی کشور را به دوش کشیده است.

وی سطح علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در کنار اساتید مجرب، توانسته چهره این دانشگاه را در سطح ملی و بین المللی بسیار خوب معرفی کند.

موسوی گفت: فراگیری علم و دانش در کنار اخلاق اسلامی باید به عنوان یک فرصت پیش رو در جهت تعالی ارزش های اسلامی بکار گرفته گردد تا آینده ایران اسلامی بر پایه ارزش های دینی و اسلامی رقم بخورد.

وی از جامعه اساتید خواست تا با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند و مباحث علمی را به طور عمیق و دقیق در شریان اندیشه و فکر دانشجو جاری سازند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به افتخارات هشت سال دفاع مقدس، اعلام کرد: مرور خاطرات و تجربیان سرداران انقلاب از جمله سردار سلیمانی، یک درس مقاومت و ایثار در مقابل دشمنان است که باید در ترویج و اشاعه ارزش های دفاع مقدس از این گفتمان های فرهنگ ساز برای نسل جوان غافل نشویم.

وی در انتها با ابراز خشنودی در جمع دانشجویان ورودی جدید از خداوند برای همه آنان آرزوی پیروزی و بهروزی کرد.

کامرانی: ضرورت مشارکت دانشجویان خلاق و صاحب ایده در فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی

احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی صدای مکتب امام حسین (ع) در جهان طنین انداز شده است، گفت: جهانی شدن جریان حسینی بیانگر اشتیاق مردم ادیان مختلف جهان به آرمان های امام حسین (ع) است.

کامرانی حفظ کرامت و رعایت اخلاق اسلامی در دانشگاه را از مهمترین موارد یاد کرد و اضافه کرد: رعایت اصول و معیار های اخلاقی و دینی، ضامن سعادت و سلامت انسان در جهان و آخرت است.

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه خواهان شد و توضیح داد: مشارکت دانشجویان خلاق و صاحب ایده در فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه بسیار مهم است و این دانشگاه با فراهم کردن زیر ساخت ها، امکانات و فضای مناسب جهت فعالیت دانشگاهیان از جمله کارگاه ها، آزمایشگاه ها و مراکز رشد و فناور آماده پذیرش دانشجویان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اساتید با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید با روحیه انقلابی و انگیزه بالا در کلاس های درس حضور یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید