از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: در طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، رانندگان دارای شرایط لازم می توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت نمایند.

از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

حسین اخلاقی صبح امروز (18 تیرماه) با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: رانندگان واجد شرایط می توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت نمایند.

وی اعلام کرد: در راستای تقویت و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی و بعلاوه به منظور ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، سازمان نسبت به صدور تعداد محدودی پروانه اشتغال موقت برای خودروهای شخصی واجد شرایط اقدام نموده است.

اخلاقی در این ارتباط اضافه نمود: با افزایش خودروهای مسافربر شخصی، بعضی مالکان خودرو بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به جابه جایی مسافر نموده که ضروری است رانندگان این صنف نسبت به اخذ مجوز از سازمان اقدام نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در صورت عدم دریافت مجوز از سوی مسافربرهای شخصی، متخلفین به وسیله پلیس هدایت و رانندگی جریمه می شوند، گفت: رانندگان متقاضی می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان، واحد نوسازی واقع در سرانجامه مسافربری خلیج فارس مراجعه نمایند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به بالا بردن جابه جایی های درون شهری تحت نظارت سازمان، توضیح داد: هدف از این امر تامین و رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان است.

اخلاقی اعلام کرد: شرایط ویژه ای هم جهت دوگانه سوز کردن خودرهای مسافر شخصی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی در نظر گرفته شده، که رانندگان واجدشرایط فقط با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام نمایند.

برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس در دستور کار است/ امتناع رانندگان از امضای قرارداد

قائم مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پیگیری مسائل رانندگان اتوبوس این سازمان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سید رضا بیگ زاده در جلسه با رانندگان معترض که مدیران و معاونین سازمان هم در آن حضور داشتند، اظهار کرد: بخشی از مسائل این افراد مربوط به گذشته بوده که برطرف آنها پیش از اعتراضات هم در دستور کار سازمان قرار داشته است.

وی یکی از درخواست های رانندگان در آغاز تجمعات را، انعقاد قرارداد با پیمانکار اسم کرد و در این ارتباط هم بیان نمود: بر اساس همکاهنگی اجرا شده و مطالبه از شرکت پیمانکار مربوطه، قرارداد کلیه رانندگان آماده امضاء بوده و در جلسه هم به آنها تحویل شده، ولی رانندگان از امضای این قرارداد برای تسریع در برطرف مشکل خودشان، امتناع نموده اند.

بیگ زاده اضافه نمود: با توجه به اینکه این رانندگان دو ماه(اردیبهشت و خرداد امسال) حقوق معوق دارند، بر اساس پیگیری های اجرا شده از پیمانکار مربوطه، شرکت موظف به پرداخت مطالبات رانندگان است.

قائم مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در خصوص پرداخت حق بیمه معوق رانندگان هم، اعلام کرد: با معاونت مالی و مالی شهرداری بندرعباس هماهنگی های لازم جهت پرداخت هرچه سریعتر صورت گرفته و این مسئله هم تا سرانجام ماه جاری انجام می گردد.

بیگ زاده از ترک کار این رانندگان طی روزهای اخیر اطلاع داد و اسم کرد: با این وجود، به منظور تداوم خدمات رسانی به شهروندان، از رانندگان با سابقه و استخدام شهرداری برای فعالیت در خطوط استفاده شده و در خصوص ترک کار و غیبت رانندگان هم تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید