شروع عملیات اجرائی بازارچه صنایع دستی تفرش

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرگزاری خبرنگاران-عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی تفرش با حضور پویا محمودیان، معاون صنایع دستی کشور، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی شروع شد

شروع عملیات اجرائی بازارچه صنایع دستی تفرش

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خنده و شادی، در مراسم شروع عملیات اجرائی این بازارچه در تفرش؛مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: این بازارچه در پارک حکیم نظامی تفرش به مساحت 94 مترمربع در شش غرفه در نظر گرفته شده است که زمینه اشتغال 24 نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد نمود.

مصطفی مرزبان اضافه کرد: این بازارچه در قالب تفاهم نامه ای با شهرداری و با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال به وسیله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ساخته می گردد.

مرزبان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته این بازارچه بهمن افتتاح و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به هنر صنایع دستی برای عرضه تولیدات قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ساخت و راه اندازی بازارچه های دائمی صنایع دستی در کشور پیشرو است؛ اضافه کرد: 348 رشته صنایع دستی در کشور وجود دارد که از این تعداد 110 رشته در استان مرکزی فعال است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شروع عملیات اجرائی بازارچه صنایع دستی تفرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرائی بازارچه صنایع دستی تفرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید