اخبار مجلس

نماینده مجلس: تورم لبنیات و گوشت قرمز و سفید 60درصد است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم ارائه کالا برگ الکترونیک در اجرای طرح اصلاح قیمت ها، گفت: طبق قانون بودجه1401، دولت مکلف بود بعد از حذف ارز ترجیحی کالابرگ را به گونه ای پرداخت کند که قدرت کاهش یافته به نسبت شهریور 1400برای دهک های...

1 آبان 1401

منابع آزمون دستیاری 1401 تغییر نمی کند

تهران (پانا) - معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون دستیاری پزشکی 1401 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تاکید نمود که منابع آزمون دوره 49 تغییری نمی کند.

18 خرداد 1401

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

تهران (پانا) - شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت دو عنوان داستانی بلند و یک عنوان داستانی کوتاه موافقت کرد.

20 اردیبهشت 1401

تخصیص منابعی برای حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی در سال 1401

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را جهت حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی و صنعت میکروالکترونیک در سال 1401 اختصاص دادند.

9 اردیبهشت 1401

انتشار مجموعه قوانین و مقررات کسب و کارهای اینترنتی با حمایت مرکز ملی فضای مجازی

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و انجمن تجارت الکترونیک تهران منتشر شد.

3 اسفند 1400

کنایه جالب الناز شاکردوست به نماینده مجلس

خبرنگاران: الناز شاکردوست تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود در اعتراض به سخنان جنجالی نماینده مجلس منتشر نموده است.

1 اسفند 1400

کمبود بودجه برای اجرای رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگاران، بررسی نهایی لایحه نظام رتبه بندی معلمان، 24 آذر در مجلس شورای اسلامی انجام شد و در نهایت به تصویب نمایندگان رسید اما ابهاماتی درباره اجرا شدن یا نشدن آن وجود دارد.

29 بهمن 1400

نگاه فرابخشی مجلس به حوزه آب

خبرنگاران/مرکزی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت و مجلس در حمایت از بخش کشاورزی این است که سفره مصرف کننده و فراوری کننده کمرنگ نشود.

13 بهمن 1400

پل معلق هیر رونق مالی اردبیل را فراهم نموده است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، پل معلق هیر رونق مالی اردبیل را فراهم نموده است.

9 بهمن 1400

بر اساس قانون عقد قرارداد تجاری به عهده سازمان لیگ است

درودگر در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان نمود: در اساسنامه و آیین نامه لیگ تاکید شده است قواعد و عقد قراردادهای تجاری بر عهده سازمان لیگ است و باشگاه ها موظف به رعایت این قانون هستند.

3 بهمن 1400

لایحه نظام رتبه بندی معلمان اصلاح شد

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست فوق العاده این کمیسیون اصلاحات مد نظر در مورد لایحه رتبه بندی معلمان اعمال و این لایحه مجددا به صحن علنی مجلس ارائه شد.

21 آبان 1400

حدود 40 درصد بالای 12 ساله های فارس واکسینه شده اند

خبرنگاران/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون، بیش از پنج میلیون دوز واکسن علیه کروناویروس به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سلامت فارس تحویل شده و بیش از 40درصد از افراد بالای 12...

8 آبان 1400

اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان

خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: 558 هزار و 418 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

27 اسفند 1399

(ویدئو) طعنه محسن تنابنده به عنابستانی

جنجال سیلی علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به سرباز راهوار واکنش های زیادی در پی داشته است. یکی از واکنش های قابل تامل از سوی محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت بوده است.

7 اسفند 1399

همه نوسان گیر شده اند

بازار سهام از اواخر سال 98 با اوج گیری ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار های مختلف توانست بخش زیادی از اقشار جامعه را به خود جلب کند و ورود بخش قابل توجهی از پس انداز اشخاص خرد را به این بازار فراهم کند. نتیجه این امر، فرایند های پرشتاب و شکستن مداوم رکورد ها...

18 بهمن 1399

ماجرای نامه قالیباف به روحانی

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور درباره بودجه خبر داد و گفت: در این نامه تاکید شده مجلس لایحه 1400 را بدون اصلاحات ساختاری نمی پذیرد.

22 آبان 1399

پلوسی تعطیلات تابستانه مجلس نمایندگان آمریکا را به هم زد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در میانه تعطیلات تابستانه کنگره، از نمایندگان خواست برای ممانعت از مداخله ترامپ در رای گیری پُستی، به سر کار برگردند.

13 مهر 1399

اعتبارات همسان سازی حقوق بازنشستگان 2 برابر می گردد

به گزارش تجارت نیوز، محمدباقر نوبخت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با اشاره به امتیازهای در نظر گرفته شده برای کارمندان از فصل دهم در امسال نوشت: در سال 98، برای جبران قدرت خرید بازنشستگان، اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان پنج هزار میلیارد تومان بود...

24 اردیبهشت 1399

احتمال نصف شدن اقتصاد آمریکا!

مدیر دفتر منطقه ای فدرال رزرو در آتلانتا به تشریح آخرین تحولات اقتصادی کرونا پرداخت.

23 اردیبهشت 1399

حمام تاریخی خسروآقا در اصفهان احیا می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی احیاء این حمام تاریخی را یکی از مصوبات نشست مشترک با شهردار اصفهان، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مسئولان...

28 فروردین 1399
تعداد: (28)