27 مهرماه زمان نشست بعدی ایران و اوکراین درباره سانحه بوئینگ

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: 27 مهرماه نشست بعدی ایران و اوکراین بابت حادثه بوئینگ اوکراینی با حضور دیگر کشور های ذی ربط برگزار می گردد.

27 مهرماه زمان نشست بعدی ایران و اوکراین درباره سانحه بوئینگ

به گزارش گروه مالی وبلاگ خنده و شادی، تورج دهقانی زنگنه امروز در حاشیه بازدید از ترمینال های فرودگاه مهرآباد گفت: نشست بعدی ایران و اوکراین درباره حادثه بوئینگ اوکراینی 27 مهر ماه در ایران برگزار می گردد.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر شرکتی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند مجوز پرواز نمی گیرد ما اخطار را آغاز کردیم و در دو مورد هم به شرکت ها مجوز نداده ایم و اگر تکرار نمایند اسامی شرکت ها را اعلام می کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی درباره دستورالعمل هایی که باید در این حوزه رعایت گردد گفت: دستورالعملی به نام دستورالعمل 1900 را اجرا کردیم و شرکت ها باید آن را رعایت نمایند؛ درون هواپیما هم فرم نظرسنجی توزیع می کنیم که مردم می توانند با اسکن بارکد فرم آنلاین روی سایت سازمان هواپیمایی مسائل خود را مطرح نمایند.

وی تأکید کرد: سایت سازمان هواپیمایی و تلفن های آن 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تهویه هواپیما بیان نمود: موضوع تهویه هر سه دقیقه مطرح نیست بلکه در هواپیما مدام تهویه انجام می گردد؛ در پروازها دمای هوای بیرون و داخل متفاوت است و یکسان نیست.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: دستور داده شده است که زمانی که هواپیما روی زمین است از موتور کمکی APU استفاده گردد که این تهویه را روی زمین هم انجام می دهد و قبل از اینکه موتورها خاموش شوند باید این موتور کمکی روشن گردد و در هنگام تاکسی کردن هواپیما و پیاده شدن مسافر نیز این تهویه باید روشن باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "27 مهرماه زمان نشست بعدی ایران و اوکراین درباره سانحه بوئینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 مهرماه زمان نشست بعدی ایران و اوکراین درباره سانحه بوئینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید