کنفرانس علمی بین المللی حوزه بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران، امروزه فناوری بلاک چین(Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می شود، تنها برای استفاده در سیستم بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به خصوص بخش تولید هوشمند را هم دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد. این فناوری می تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی ها تنها برای امور بانکی نیست، بلاکچین و رمزارزها در حال ایجاد تغییر و تحول اساسی در بخش های مهم ازجمله اقتصاد است.

کنفرانس علمی بین المللی حوزه بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود

پیمان سرحدی رئیس کل باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران و رئیس کنفرانس بین المللی بلاکچین، رمز ارزها و اقتصاد جهانی مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس را ایجاد بستری مناسب برای همکاری و تبادل دانش اطلاعات و انتقال تجارب و دستاوردهای علمی و عملی اساتید، نخبگان و پژوهشگران حوزه های نوآوری و فناوری بلاکچین بر پایه اقتصاد جهانی دانست.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد فضای مشترک برای ارائه راهکارهای جامع و موثر بر پایه دانش و تحلیل فرصت های مالی بر بستر ملی و جهانی به جهت مدیریت بهتر سازمانها از دیگر اهداف این کنفرانس به تعداد می رود.

سرحدی با بیان اینکه با برگزاری این کنفرانس امیدواریم گامی مثبت و علمی در راستای آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه نوین برداریم، اظهارکرد: این کنفرانس به همت باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران و کمیسیون ملی یونسکو-ایران با 3 محور کلی (بلاکچین، علم و توسعه)،(کاربرد های بلاکچین در فناوری و صنایع) و (بلاکچین و اقتصاد بازارهای مالی و بین المللی) قرار است تا در 3 ماهه دوم سال 1400 برگزار شود، ضمن آنکه در جریان برگزاری این کنفرانس پنل های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس هم تشکیل خواهد شد.

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، در نخستین کنفرانس بین المللی بلاکچین،رمز ارزها و اقتصاد جهانی حضور و سخنرانی صاحب نظران و اساتید برجسته داخلی و خارجی و برگزاری پنل های تخصصی، تبیین نقشه جامع راه در زمینه استفاده و فرآیند آشنایی با فناوری های بلاکچین، برگزاری میزگردهای علمی- تخصصی جهت بررسی چالش ها و فرصت های مرتبط با محورهای کنفرانس و شرکت بیش از 3000 نفراز فعالان بخش های مختلف در حوزه بلاکچین، رمز ارزها، اقتصاد ایران و جهان که شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگذاران و مدیران، دانشجویان، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند بخشی از برنامه های مدون برگزاری این کنفرانس خواهد بود.

این کنفرانس تحت حمایت های معنوی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه های صنعتی امیر کبیر و خواجه نصیر الدین طوسی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی و وزارتخانه های ارتباط و فناوری اطلاعات، وزارت صمت و وزارت علوم و تحقیقات قرار گرفته اند. کمیسیون های مالی، برنامه و بودجه و فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی هم بعنوان دیگر حامیان اصلی این کنفرانس در این رویداد حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کنفرانس علمی بین المللی حوزه بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس علمی بین المللی حوزه بلاکچین و رمز ارزها برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید