کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه منتشر شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه از نشر پرنده آبی، یکی از تازه ترین کتاب هایی است که منتشر شده است.

کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه منتشر شد

این اثر داستانی را الهام مزارعی با موضوع جنگ، اسارات، تأثیرات جنگ بر روی بچه ها، خیال پردازی، ترس، بچه ها اوتیسم، بازی های جنگی و... نوشته است؛ انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) هم آن را در سال 1400، در قطع رقعی و در 48 صفحه با قیمت 24 هزار تومان و در شمارگان 500 نسخه به چاپ رسانده است. امیرهوشنگ تعیین نیز تصویرسازی کتاب را بر عهده داشته است.

در کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه، که مناسب گروه سنی ج است، کوشش شده تأثیرات مخرب جنگ، مسائل و تخیلات بچه ها اوتیسم و تأثیرات بازی های کامپیوتری با موضوع جنگ بر روی زندگی و روزمرگی بچه ها به خوبی تصویر گردد.

در قسمتی از کتاب می خوانیم: فرمانده که با چشمان گشاد و ترسناکش زل زده به روستا، قاه قاه می خندد و می گوید: اومدیم که فتح کنیم!. کلاه سیاه را روی سرش می کشد.

دورتادورش یک عالَم سرباز، اسلحه هایشان را بالا می برند و فریاد می زنند: مرحبا! مرحبا! فرمانده اسلحه اش را بالا می برد. همه سکوت می نمایند. می گوید: تمام این سرزمین از غرب تا شرق زیر چکمه شماست. با خود می گویم: ای وای، باید کاری کنم، قاعده بازی دارد از دستم در می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید