توانایی متمرکزشدن روی کار را در کار عمیق بخوانید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، کتاب کار عمیق اثر کارل نیوپورت با ترجمه ناهید ملکی در انتشارات نوین منتشر شد.

توانایی متمرکزشدن روی کار را در کار عمیق بخوانید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی،کتاب کار عمیق اثر کارل نیوپورت با ترجمه ناهید ملکی در انتشارات نوین منتشر شد. این اثر در ابتدا مخاطبانش را متقاعد می کند که فرضیه کارعمیق درست است. سپس آموزش می دهد چگونه از طریق تعلیم دادن مغز و تغییر عادت های کاری، کار عمیق را محور زندگی حرفه ای مان قرار دهیم.

بیشتربخوانید

از آنجایی که توانایی انجام کار های عمیق به طور فزاینده ای رو به کمیاب شدن پیش می رود دقیقا به صورت همزمان توانایی عمیق شدن را به طور فزاینده ای به سمت ارزشمندتر شدن پیش می برد. در نتیجه افراد کمی که این مهارت را پرورش می دهند سپس آن را محور اصلی زندگی کاری شان قرار می دهند، پیشرفت می کنند و متمایز می شوند.

فعالیت های حرفه ای که در حالت تمرکز کامل و بدون حواس پرتی انجام می شود مهارت های فرد را به حد اعلایش می رساند. برای ارزشمند ماندن در اقتصادمان باید بر هنر یادگیری سریع مطالب پیچیده تسلط داشته باشیم این امر مهم به کار عمیق نیاز دارد. در صورتی که این توانایی را در درونمان پرورش ندهیم به احتمال زیاد از پیشرفت های تکنولوژی عقب می مانیم؛ صرف نظر از اینکه برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیز هایی را که می توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

وبلاگ خنده و شادی فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توانایی متمرکزشدن روی کار را در کار عمیق بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی متمرکزشدن روی کار را در کار عمیق بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید