کسب 38 مدال ملی و بین المللی کشتی قم در سال 93

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، محسن حلوایی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: تعداد مدال های کسب شده کشتی قم در سال 93 از این تعداد در سال 92 عبور کرد تا کشتی قم در این سال نسبت به گذشته روندی رو به رشد را تجربه کند.

کسب 38 مدال ملی و بین المللی کشتی قم در سال 93

وی اضافه کرد: کشتی قم در سال 93، پیروز به کسب 38 مدال ملی و بین المللی شد در حالی که این آمار در سال 92، 36 مدال بود و آخرین مدال کسب شده کشتی قم نیز متعلق به علی زینتی رفاه در وزن 80 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی فرنگی بود که زینتی رفاه پیروز به کسب مدال برنز شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی قم در سال 93 پیروز به کسب 4 مدال از مسابقات جهانی شد چنان که 2 مدال طلا و 2 مدال برنز سهم کشتی گیران قمی در رده های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی جهان بود در حالی که در سال 92 تنها یک نقره جهانی کسب کرده بودیم.

حلوایی بیان داشت: کشتی قم در میادین آسیایی در سال 93 یک مدال نقره به دست آورد در شرایطی که در این بخش در سال 92 یک مدال نقره و یک برنز به دست آوردیم و در جدول مدال های سال 93، 10 مدال بین المللی نیز کسب کردیم که این تعداد مدال نسبت به سال 92 که تنها 2 مدال در این بخش کسب شده بود روندی صعودی را نشان می دهد.

وی عنوان نمود: 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 مدال برنز حاصل کار کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی سال 93 بود و یک مدال نقره از مسابقات انتخابی تیم ملی و 22 مدال مسابقات قهرمانی کشور شامل 9 طلا، 5 نقره و 8 برنز، جمع مدال های کشتی قم را با 15 مدال طلا، 10 نقره و 13 برنز در سال 93 را به 38 مدال رساند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در بخش دیگری از صحبت های خود از اعزام داور کشتی قم به مسابقات جهانی 2015 برزیل خبر داد و شرح داد: سعید عباسی داور بین المللی و جوان استان قم با 34 سال سن در حال حاضر یکی از داوران برجسته و آینده دار کشتی ایران است و از بخت بالایی برای حضور در مسابقات جهانی جوانان برخوردار است.

حلوایی گفت: وی در سال 93 در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند و مسابقات المپیک نوجوانان در نانجینگ چین قضاوت کرد و در مسابقات کشتی باشگاه های جهان به میزبانی ایران و مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) در مشهد نیز روی تشک رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کسب 38 مدال ملی و بین المللی کشتی قم در سال 93" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 38 مدال ملی و بین المللی کشتی قم در سال 93"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید