پورسانگ، نخستین شاسی بلند فراری، سال 2022 به بازار می آید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، فراری پورسانگ Purosangue (خوانده می گردد poo-row-sann-g) که به معنای خون اصیل است، نخستین SUV مارانللویی ها خواهد بود. 20 سال پس از انقلاب پورشه در این بازار، خاتمه فراری آماده می گردد تا اولین شاسی بلند خود را به بازار معرفی کند. فراری زیر فشارهای شدیدی برای فراوری شاسی بلندی مجذوب کننده و همگام با استانداردهای فراری است.

پورسانگ، نخستین شاسی بلند فراری، سال 2022 به بازار می آید

خودرو اس یو وی فراری پورسانگ با الهام از مدل نو روما جی تی طراحی شده است و در آستانه فراوری و ورود به بازار قرار گرفته است. فراری سال ها رونق بازار شاسی بلندها را نادیده گرفت و مدعی بود که فراوری چنین خودرویی با ارزش و اهداف این برند مطابقت ندارد. البته با وجود آن که فراری هیچ خودروی شاسی بلندی در سبد محصولات خود نداشت، همچنان در سال های گذشته تجارت پر سودش را حفظ کرد. شاسی بلند کاملاً محبوب شده است و فراری به خاطر سود سرشار این سگمنت تصمیم به فراوریش گرفته است. پیش از این لامبورگینی، پورشه، بنتلی و رولزرویس وارد این بازار سودآور شدند.

گزینه های پیشرانه در این مرحله کاملاً تعیین نیست. گزارش هایی از وجود یک V12 وجود دارد، درحالی که مشاهده یک نمونه اولیه بی صدا پیش از این نشان می دهد که موتور هیبرید پلاگین توئین توربو V6 از 296 GTB می تواند استفاده گردد. این پیشرانه تا 818 اسب بخار (610 کیلووات) و 546 پوند فوت (740 نیوتن متر) گشتاور را فراوری می نماید.

محرک چهارچرخ کاملاً تعیین است و از تماشا این خودرو در قالب یک سیستم هیبریدی تعجب نخواهیم کرد. فراری در سال 2014 دارای پیشرانه ای هیبریدی 950 اسب بخاری و V -12 در هایپرکار LaFerrari خود بود و چیزی که قطعی است و قدرتمندبودنش است.

پورسانگ وارد جنگ های قدرت اسب بخار علیه بنتلی بنتایگا 626 اسب بخار، لامبورگینی اوروس 641 اسب بخار و استون مارتین DBX خواهد شد که از موتوری V - 8 با قدرت 542 اسب بخار تأمین می گردد که نوابغ پیشرانه در مرسدس ـ AMG تأمین می نمایند.

قیمت ها ممکن است از 350 هزار دلار آغاز گردد. هرچند یک SUV با عملکرد زیاد با نشان اسب فراری، مارک تجاری را خراب نمی نماید. از این گذشته تکرار های موفقیت آمیز این مفهوم به خوبی به برندهای اتومبیل های اسپرت مانند پورشه و لامبورگینی یاری نموده است.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خنده و شادی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "پورسانگ، نخستین شاسی بلند فراری، سال 2022 به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورسانگ، نخستین شاسی بلند فراری، سال 2022 به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید