هوفنهایم 4 - 1 بایرن؛ ترمز تیم فلیک کشیده شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، بایرن مونیخ در کمال تعجب با نتیجه 4-1 مقابل هوفنهایم باخت.

هوفنهایم 4 - 1 بایرن؛ ترمز تیم فلیک کشیده شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خنده و شادی، آماده ترین تیم فوتبال آلمان و حتی اروپا، امروز از سری مسابقات هفته دوم بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم رفت و در نهایت برخلاف انتظار این هوفنهایم بود که کار را بهتر شروع کرد و در لحظات ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت؛ موضوعی که در دقیقه 19 بازی نتیجه داد و این تیم روی یک ضربه کرنر به گل دست یافت. گلی که توسط ارمین بیکاکسیچ به ثمر رسید.

در کمال ناباوری باز هم این هوفنهایم بود که توانست دروازه قهرمان اروپا را باز کند. روی اشتباه عجیب خط دفاعی بایرن مونیخ موناس دبور در مصافی تک به تک با یک ضربه چیپ دروازه بایرن را باز کرد.

بعد از دریافت گل دوم، بایرن مونیخ به شکل کامل توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 36 نتیجه داد. ستاره آلمانی بایرن یعنی جاشوا کیمیش روی یک شوت فنی و دیدنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بعد از گل بایرن مونیخ باز هم هوفنهایم عملکرد بهتری را ارائه داد و می توانست حتی در لحظات خاتمهی نیمه اول به گل سوم هم دست پیدا کند کند اما ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا دو تیم با همان نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان راهی رختکن شوند.

مطابق انتظار بایرن مونیخ در نیمه دوم کار را بسیار هجومی شروع کرد و می توانست در دقایق ابتدایی آن به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه جاشوا زیرکزی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بایرن مونیخ به حملات خود ادامه داد اما این تیم بسیار خسته به نظر می رسید؛ موضوعی که نهایتاً منجر به گل سوم هوفنهایم شد. در دقیقه 77 بازی آندره کراماریچ درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

در حالی که مسابقه به لحظات خاتمهی خود نزدیک می شد در عین ناباوری و تعجب این باز هم هوفنهایم بود که به گل دست یافت. خطای داوید آلابا درون محوطه جریمه باعث شد که یک پنالتی برای تیم میزبان رقم بخورد. آندره کراماریچ پشت توپ ایستاد ضربه را تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه 4-1 خاتمه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هوفنهایم 4 - 1 بایرن؛ ترمز تیم فلیک کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوفنهایم 4 - 1 بایرن؛ ترمز تیم فلیک کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید