میانبر کاربران هواوی به بن بست خورد ، دسترسی گوشی های میت 30 پرو به برنامه های گوگل مسدود شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، ماجرای عدم دسترسی کاربران گوشی هواوی میت 30 پرو به برنامه های گوگل موضوعی است که از ماهها پیش ذهن کاربران را به خود درگیر نموده است. اما کاربران امیدهایی برای حل این مشکل داشتند که اکنون تعیین شده بی فایده بوده اند.

میانبر کاربران هواوی به بن بست خورد ، دسترسی گوشی های میت 30 پرو به برنامه های گوگل مسدود شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاربران گوشی میت 30 پرو هواوی امیدوار بودند به واسطه برنامه LZPlay بتوانند برنامه های موجود در فروشگاه آنلاین گوگلی ها را دانلود نمایند اما به نظر می رسد این امکان نیز مسدود شده است.

طی ماههای گذشته اعلام شده بود که به علت تحریم های ایالات متحده خبری از دسترسی کاربران هواوی به سرویس ها و برنامه های گوگل نخواهد بود. با این حال بعضی از کاربرها امیدوار بودند بتوانند با یاری روشهای میانبر بر این مشکل غلبه نمایند. یکی از روشها استفاده از برنامه LZPlay برای دسترسی به برنامه های پلی استور بود. اما اکنون این برنامه از وب سایت LZPlay.net خارج شده است و کاربرانی که قبلاً برنامه ها را نصب نموده اند در معرض خطر مسدودی دسترسی به برنامه ها هستند.

این خبرها در شرایطی منتشر می گردد که هواوی اعلام نموده فروش این گوشی در بازار داخلی چین عالی بوده است. با این وجود به نظر می رسد این گوشی در بازارهای بین المللی مجال حضوری پررنگ ندارد چرا که بسیار سخت است که بخواهیم کاربران را راضی کنیم بدون دسترسی به برنامه های گوگل از گوشی های خود استفاده نمایند.

منبع: انتخاب

به "میانبر کاربران هواوی به بن بست خورد ، دسترسی گوشی های میت 30 پرو به برنامه های گوگل مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانبر کاربران هواوی به بن بست خورد ، دسترسی گوشی های میت 30 پرو به برنامه های گوگل مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید