مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد 2019

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هوندا آکورد خودرویی با قابلیت بالا، در عین حال کارآمد، اسپرت، راحت و جادار است.

مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد 2019

وبلاگ خنده و شادی - امروزه سیستم چهار چرخ متحرک به یک فاکتور مهم برای خرید خودرو است، به همین علت است که افراد زیادی به سمت خودرو های شاسی بلند و کراس اوور هجوم آورده اند؛ اما می توان یک سدان اسپرت را با این قابلیت خرید.

هوندا آکورد خودرویی با قابلیت بالا، در عین حال کارآمد، اسپرت، راحت و جادار است. فضای داخلی به خوبی طراحی شده است و به نوعی یک خودرو لوکس به شمار می آید، بعلاوه فضای زیادی در این سدان وجود دارد که آن را برای خانواده ها مناسب می نماید.

آکورد دارای فضای ذخیره سازی 16.7 فوت مکعبی متقاطع در صندوق عقب است و جایگاه های عقب می توانند برای فضای بیشتری جمع شوند. جایگاه های عقب تقریباً شبیه خودروهای لیموزین هستند و بیش از پنج اینچ فضای پای بیشتری نسبت به آلتیما دارند.

علاوه بر جادار بودن، فضای داخلی آکورد با ویژگی ها و امکانات ویژه ای ارائه می گردد؛ در حالی که چرم و تزئینات آن درجه یک هستند، امکانات ویژه ای مانند شارژر تلفن بی سیم، پشت آمپری دیجیتال و نمایشگر هدآپ باعث می گردد آکورد نسبت به رقیب بهتر به نظر آید؛ جایگاه های گرم کن و تهویه دار و فرمان گرم کن نیز وجود دارد که همواره برای رانندگان در آب وهوای سردتر مناسب است.

صفحه نمایش لمسی تفریح بزرگ و آسان برای استفاده است و بعلاوه Android Auto و Apple CarPlay را ارائه می دهد. تجهیزات استاندارد هوندا آکورد شامل مواردی مثل چراغ های جلو و عقب LED، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر 7 اینچی رنگی مقابل راننده با قابلیت شخصی سازی و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند.

هوندا آکورد با سه پیشرانه ارائه می گردد که شامل یک موتور 4 سیلندر خطی توربو با حجم 1.5 لیتر است که می تواند 192 اسب بخار قدرت و 260 نیوتون متر گشتاور فراوری کند. دیگری یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن متر، قوی ترین مدل آکورد و جانشین مدل 6 سیلندر است. در آخر یک موتور 2 لیتری هیبریدی ارائه می گردد که به پیشرانه بنزینی و یک موتوربرقی با مجموع قدرت 212 مجهز است.

در طرف مقابل نیسان دارای سیستم ProPilot Assist است که مانند کروز کنترل تطبیقی عمل می نماید. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر قرار گرفته است که 182 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. گیربکس مانند آکورد CVT است.

ویژگی های راحتی مانند هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، استارت از راه دور و مانیتور هوشیاری راننده نیز وجود دارد که استاندارد هستند، در حالی که نیسان Safety Shield 360 در مدل های SV میانه و بالاتر ارائه می گردد که شامل این هشدار ترافیک عقب، نور بالای اتوماتیک، نظارت بر نقاط کور و یاری حفظ بین خطوط می گردد.

وبلاگ خنده و شادی مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه نیسان آلتیما و هوندا آکورد 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید