صادقی: باید پرسپولیس را پایین جدول نگه می داشتیم، امتیاز جمع کردن در نیم فصل اول خیلی مهم است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سعید صادقی، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت: برای رسیدن به قهرمانی این مهم است که در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کنیم.

صادقی: باید پرسپولیس را پایین جدول نگه می داشتیم، امتیاز جمع کردن در نیم فصل اول خیلی مهم است

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، با اشاره به پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: با تیم بزرگی بازی داشتیم، ولی برای ماندن در جمع مدعیان نیازمند کسب سه امتیاز این بازی بودیم. پرسپولیس یکی از رقیبان ماست و باید این تیم را در پایین جدول نگه می داشتیم. خوشبختانه بازی خوبی هم انجام دادیم و مستحق برد بودیم. در همان نیمه اول هم می توانستیم کار را تمام کنیم و باید دو یا سه گل می زدیم. در نهایت هم قسمت این بود که در ثانیه های خاتمهی توسط فرجی به گل برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو می تواند سال جاری قهرمان لیگ برتر گردد؟، بیان نمود: ما بازی به بازی جلو می رویم و صحبت در خصوص قهرمانی خیلی زود است. برای ما مهم این است که در بازی بعدی برابر ذوب آهن به برد برسیم تا وضعیت مان را بهتر کنیم. الان فقط باید به فکر جمع کردن امتیاز باشیم. امتیاز دریافت در نیم فصل اول خیلی مهم است و می بینید که تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور هم خوب امتیاز گرفته اند. ما جزو مدعیان اصلی هستیم و امیدوارم در خاتمه لیگ اتفاقات خوبی برای شهر خودرو رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص عملکرد خودش در بازی های گذشته نیز توضیح داد: همواره سعی کردم تمام توانم را برای موفقیت تیم و اجرای خواسته های کادر فنی به کار بگیرم. امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: باید پرسپولیس را پایین جدول نگه می داشتیم، امتیاز جمع کردن در نیم فصل اول خیلی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: باید پرسپولیس را پایین جدول نگه می داشتیم، امتیاز جمع کردن در نیم فصل اول خیلی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید