رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، عضو تیم ملی ریکرو کشورمان گفت: با آمادگی کامل به تایلند خواهیم رفت و می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را بگیریم.

رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم

ساسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: شرایط تمرین بسیار خوب است و اردوی خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم و با برنامه مربیان رو به پیشرفت هستیم. امیدوارم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشیم و حق ایران در این رقابت ها را بگیریم و دست پر و مدال های خوشرنگ به کشور برگردیم.

وی در خصوص شانس کمانداران ایران برای کسب سهمیه المپیک در این رقابت ها اعلام کرد: امیدوارم در بخش خانم ها یک سهمیه و در آقایان هم یک سهمیه ای که توزیع می شود را بگیریم. بچه ها در آمادگی کامل هستند و با کمک کادر فنی، مدیر تیم و حمایت فدراسیون می توانیم سهمیه بگیریم.

کماندار کشورمان تاکید کرد: آسیای شرقی تیراندازان خوب و صاحب سبکی دارد اما ما هم در اوج آمادگی هستیم و می خواهیم با بهترین نتیجه برگردیم.

وی به مسابقات جهانی ترکیه اشاره کرد و گفت: در ترکیه به دنبال سهمیه تیمی هستیم و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و تمرینات بعدی که کادر فنی در نظر می گیرد مطمئنا در اوج آمادگی به ترکیه می رویم. ما می خواهیم ایران با اقتدار به المپیک اعزام شود و تلاش می کنیم برای نخستین بار سهمیه تیمی را کسب کنیم. فقط از مردم خوب کشور می خواهم که دعای خیرشان را بدرقه راه ما کنند.

منبع: تسنیم

به "رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید