راه اندازی 4 بیمارستان در مرز های غربی برای حوادث بیوتروریسم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اعزام تعداد قابل توجهی از نیروی فوریت پزشکی کشور به شهر های کربلا و نجف اشرف از راه اندازی 4 بیمارستان در مرز های غربی کشور برای حوادث بیوتروریسم خبر داد.

راه اندازی 4 بیمارستان در مرز های غربی برای حوادث بیوتروریسم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خنده و شادی، پیرحسین کولیوند پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان به اربعین حسینی که با حضور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست اورژانس کشور و جمعی از مدیران در ضلع جنوبی حرم مطهر امام راحل برگزار گشت با اشاره به اینکه امسال نیز مانند گذشته تمامی محور های مواصلاتی شرق به غرب کشور تحت پوشش ویژه نیرو های فوریت پزشکی اورژانس قرار گرفته است از استقرار نیرو های اورژانس با تمام امکانات در تمامی جاده های کشور خبر داد.

کولیوند در ادامه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نیروی فوریت پزشکی کشور برای خدمات رسانی به زائران به شهر های کربلا و نجف اشرف اعزام شده اند گفت: بالگرد های اورژانس کشور نیز در تمامی محور های مواصلاتی مستقر شده اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای مصدومان با سرعت بالایی به مراکز درمانی منتقل شوند.

وی همچنین از راه اندازی 4 بیمارستان ویژه در مرز های غربی کشور برای حوادث بیوتروریسم خبر داد و بیان داشت: تمامی رستوران ها و مراکز پخت غذای بین راهی برای زائران زیر نظر کارشناسان اورژانس کشور قرار گرفته است و نظارت کامل بر آن ها فراهم شده است.

سرپرست اورژانس کشور گفت: با هر گونه تخلف در خصوص فعالیت رستوران ها و مراکز پخت غذا به طور جدی برخورد خواهد شد و تمامی بیمارستان های موجود در شهر های مرزی در ایام اربعین با افزایش نیرو و خدمات پزشکی برای خدمات رسانی به زائران در آماده باش کامل قرار دارند.

کولیوند از راه اندازی 8 بیمارستان جنرال نیز در مرز های مشترک کشور ایران و عراق نیز خبر داد و افزود: این مراکز به طور شبانه روزی فعال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی 4 بیمارستان در مرز های غربی برای حوادث بیوتروریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 4 بیمارستان در مرز های غربی برای حوادث بیوتروریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید