راهنمای خرید کرم ترک پا

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هوای خشک ممکن است باعث خشکی لایه رویی پوست پای شما، به خصوص پاشنه پا شود. در عین حال ممکن است قرنطینه ناشی از شیوع بیماری COVID، این دیدگاه را برای شما به وجود آورده باشد که پاها ناحیه ای از بدن است که همیشه پوشیده است و نیازی به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ندارید و خود به خود این ترک ها از بین خواهند رفت. اما این را بدانید که ترک های پاشنه می تواند به شکاف های عمیق بسیار دردناک و یا عفونی تبدیل شود. بنابراین خرید کرم ترک پا به افرادی که با خشکی پوست پا، دست و پنجه نرم می کنند؛ کمک خواهد کرد.

راهنمای خرید کرم ترک پا

مشاهده قیمت انواع کرم ترک پا

ساختار کرم ترک پا

فرمول هر کرم ترک پا حاوی درصد زیادی اوره و لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید است که در از بین بردن سلول های مرده پوست بسیار موثر است. به علاوه مواد مرطوب کننده ای مانند روغن آفتابگردان غنی از ویتامین های A و E ، می تواند به منظور التیام بخشی، به پوست نفوذ کند.

اگر بر روی جعبه کرم ترک پا با موارد زیر روبرو شدید؛ بدانید که با یک کرم ترک پای بسیار حرفه ای روبرو هستید:

  • اسیدهای لاکتیک، سالیسیلیک و هیالورونیک که به لایه برداری و مرطوب می کنند.
  • نیاسینامید و یک ویتامین B که به حفظ رطوبت کمک می کند.
  • سرامیدهای 1 ، 3 و 6-II که به محافظت از پوست شما کمک می کنند.

البته توجه کنید که اغلب متخصصان پوست می گویند که:

کمبود ویتامین، مواد معدنی و روی در رژیم غذایی شما، می تواند بر سلامت پاشنه پا تأثیر منفی بگذارد. گاهی اوقات ممکن است یک قارچ بر روی پوست وجود داشته باشد که به راحتی و با یک کرم قابل درمان است. اما مهمترین مطلب این است که سعی کنید علت ترک خوردگی را مشخص کنید. اگر علت مربوط به خشکی است؛ سعی کنید از صابون ها و شوینده های قوی خودداری و از یک مرطوب کننده پا استفاده کنید.

خرید انواع کرم ترک پا

منبع: مجله چاپخونه

به "راهنمای خرید کرم ترک پا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کرم ترک پا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید