درمان لیزری ریزش مو

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، درمان لیزری پیشرفته ترین روش برای درمان ریزش مو است. اگر از ریزش مداوم مو رنج می برید، بیشتر درباره درمان لیزری بدانید.

درمان لیزری ریزش مو

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

درمان لیزری پیشرفته ترین روش برای درمان ریزش مو است. اگر از ریزش مداوم مو رنج می برید، بیشتر درباره درمان لیزری بدانید.

ریزش ناگهانی مو مشکل رایج مردم در سراسر دنیا است. مردم سعی می نمایند از روش های مختلف درمان، از جمله درمان های طبیعی یا درمان های پیشرفته جلوگیری نمایند. راه چاره های متعددی وجود دارد که کارآمدترین روش درمان لیزر است. این درمان قطعا گران است، اما به علت تاثیرات آن، اکثریت مردم آن را ترجیح می دهند. شما باید تحقیق کامل را برای کسب اطلاعات در خصوص هزینه کل درمان انجام دهید و تصمیم بگیرید که کدام روش مناسب تراست. درمان را بدون درک مفاهیم انتخاب نکنید.

درمان لیزر پدیده تازهی در خصوص درمان ریزش مو نیست، زیرا قبلا چنین روشی در دهه 1970 اجرا شده است. با این حال، به صورت تجاری معرفی نشده است. درمان لیزر روش کارآمد غیر جراحی برای مقابله با ریزش مو، نازک شدن مو و طاسی است. علاوه براین، برای درمان عوارض پوستی مانند درماتیت استفاده می گردد. برای دستیابی به نتایج مورد نظر، شما باید دوره های درمان را چند بار در ماه بگزرانید. این درمان موجب افزایش جریان خون به پوست سر می گردد که به نوبه خود باعث می گردد که فولیکول های مو مواد مغذی بیشتری جذب نمایند و موها رشد نمایند.

ر

وش های درمان لیزری

امروزه بسیاری از روش های لیزر درمانی موجود است که ثابت شده باعث افزایش رشد حدود 70 درصد از مو سر می گردد. در طول درمان، بیمار در یک مجموعه گنبد شکل قرار می گیرد، که شامل پرتوهای لیزر کم انرژی که در امتداد دو سانتی متر از پوست سر قرار می گیرد. هنگامی که نور روی پوست سر متمرکز است، پوست سر انرژی را جذب می نماید. این باعث می گردد اندازه کافی خون به چربی پوست منتقل گردد و بعلاوه بافت های عمیق تر تحریک گردد. به طور کلی، این درمان با داروهای دیگر برای دستیابی به برترین نتیجه همراه است.

درمان با سطح پایین لیزر

یکی دیگر از روش های درمان شناخته شده درمان سطح پایین لیزر است که نتایج را سریعتر نشان می دهد. این نه تنها به رشد موهای تازه یاری می ند، بلکه باعث بهبود سلامتی و شرایط مو موجود می گردد. حتی توانایی تعمیر پوست را دارد، به همین علت پس از عمل پیوند مو جهت بهبودی پوست سر از لیزر استفاده می گردد.

تکنولوژی تازهی که معرفی شده است، شانه لیزری که به درمان ریزش مو یاری می نماید. در درمان لیزری به طور منظم استفاده می گردد. کارشناسان استفاده از آن را برای افزایش اندازه بهبود پس از عمل جراحی پیوند مو توصیه می نمایند انواع این شانه ها در بازار وجود دارد، اما توصیه می گردد قبل از خریداری، با یک پزشک مشورت کنید.

گزینه های درمان لیزری مطمئنا بسیار موثر هستند با این حال، روش های درمان تا حد زیادی به شدت مشکل بستگی دارند. از این رو، شما به یک متخصص معروف برای مشخص دقیق درمان، که به رشد مو یاری کند احتیاج دارید. علاوه بر این، شما باید به هزینه درمان در روش های مختلف فکر کنید.

منبع: راسخون

به "درمان لیزری ریزش مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان لیزری ریزش مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید