دانشجوی خوزستانی اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی کرد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دانش آموخته دکترای عمومی دامپزشکی دانشگاه آزاد شوشتر به منظور پیشگیری از ابتلای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی و نگهبان اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل این ویروس کرد.

دانشجوی خوزستانی اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، سیدرضا موسوی، دانش آموخته دکترای عمومی دامپزشکی دانشگاه آزاد شوشتر و عضو گروه دامپزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد با جمع آوری مطالبی با استناد از نتایج موسسات بین المللی بهداشت و سلامت و دامپزشکی از جمله NCBI, WHO, CDC و IDEXX اقدام به ارائه هدایت هایی برای پیشگیری و کنترل (COVID-19) کرونا ویروس برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی و نگهبان نموده است.

در بخشی از این مطلب آمده است:

در حال حاضر، هیچ مدرکی مبنی بر پخش به وسیله حیوانات، از جمله حیوانات خانگی و سگ های نگهبان، که می توانند COVID-19 را گسترش دهند یا اینکه آن ها ممکن است منبعی از عفونت باشند، وجود ندارد.

برای سرپرستان حیوانات خانگی، به عنوان یک موضوع سلامت روزمره، ایده خوبی است که بعد از تماس با حیوانات خانگی دست های خود را با صابون و آب بشویند تا از انتقال عوامل بیماریزا از جمله بیماری covid-19 جلوگیری نمایند.

توضیحات کامل این مطلب را در فایل پی دی اف زیر بخوانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجوی خوزستانی اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی خوزستانی اقدام به تهیه راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید